آمریکا تحریم‌هایی را علیه یمن اعمال کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه تعدادی از مقامات یمنی و از جمله اعضای انصارالله اعمال کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه یمن اعمال کرده است.

در میان افرادی که در فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته‌ند نام چندین نفر از مقامات انصارالله یمن نیز وجود دارد.

هفته گذشته نیز پایگاه وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد این کشور «حسن ایرلو» سفیر ایران در یمن و نیز دانشگاه بین‌المللی المصطفی (جامعه المصطفی العالمیه) را تحت تحریم‌های خود قرار داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) نام «حسن ایرلو» یک مقام سپاه قدس و نماینده ایران نزد حوثی‌های یمن (جنبش انصارالله) را به دلیل فعالیت از طرف سپاه قدس در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

این نهاد آمریکایی همچنین مدعی شد دانشگاه بین‌المللی المصطفی (جامعه المصطفی العالمیه) را به دلیل تسهیل تلاش‌ها به منظور نیروگیری برای سپاه قدس ایران تحت تحریم قرار داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد: دانشگاه بین المللی المصطفی که شعبه‌هایی در سراسر جهان دارد، به عنوان سکویی در جذب نیرو از سوی نیروی قدس سپاه پاسداران برای جمع آوری اطلاعات و عملیات، از جمله چذب شبه نظامیان خارجی به رهبری سپاه قدس که به نیابت از دولت سوریه می‌جنگند، فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار