سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

اگر می‌توانستم هر ۱۱ بازیکن تیمم را تعویض می‌کردم/ ناظر بازی رفتار خیلی بدی با ما داشت

مهاجری، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: رفتار ناظر بازی با ما اصلا حرفه‌ای نبود و فشار‌های زیادی روی تیم ما ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی در پیش داشته باشیم. از بازی با شهرداری آستارا تا این دیدار ، فرصت زیادی نداشتیم و نتوانستیم به اندازه کافی تمرین کنیم. شکست ما  و این که نتوانستیم همان تیم همیشگی باشیم، چند دلیل داشت. یکی از دلایل آن، بازی سخت در آستارا بود که با شرایط سختی رفت و آمد کردیم و از نظر جوی هم مشکل داشتیم. اگر این بازی با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار می‌شد، هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. لیگ یک شرایطش با لیگ برتر متفاوت است و برخی سفر‌ها را باید با ۲ پرواز یا اتوبوس برویم و همین، کار را برای ریکاوری سخت‌تر می‌کند.  

مهاجری در ادامه گفت: ما برای بازی امروز یک جلسه تمرین داشتیم و از طرف دیگر چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. دلیل دیگر برای شکست ما، عدم تمرکز بازیکنانمان بود که به اعتقاد من مشکل اصلی بود. اگر می‌توانستم، در همان نیمه اول هر ۱۱ بازیکن را تعویض می‌کردم. از دروازه بان گرفته تا مهاجم نوک تیم ما، هیچ کدام آمادگی کافی را برای بازی کردن نداشتند. روی یک اتفاق پنالتی دادیم و گل خوردیم و روی اتفاق دیگر گل دوم را هم دریافت کردیم. با گل کردن پنالتی می‌توانستیم به بازی برگردیم، زیرا نتیجه ۲ بر یک در دقیقه ۳۵ بازی امیدواری ما را بیشتر می‌کرد.

او افزود: اصلی‌ترین مشکل ما نداشتن تمرکز بود که باعث شد نتوانیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. فجر مقابل ما همان ۲ موقعیت را داشت و آن‌ها را به گل تبدیل کرد. در مقابل ما با فشاری که آوردیم، صاحب ۳، ۴ موقعیت شدیم، اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و یک روز بد برای ما رقم خورد. باید مسئولیت باخت را گردن بگیریم و و امیدوارم با شرایط بهتر به لیگ بازگردیم.  

مهاجری با انتقاد از رفتار ناظر بازی امروز گفت: مقصر شکست من هستم، اما ناظر بازی از دقیقه یک تا ۹۰ با روح و روان ما بازی کرد و به ما گفت که امروز اعصابم خرد است. خب اگر شرایطش را ندارید و نمی‌توانید، نیایید. این فرد باید بازی را مدیریت کند، نه این که از دقیقه اول تا آخر با اعصاب ما بازی کند و دقیقه ۹۰ که خیالش راحت می‌شود اتفاقی نمی‌افتد، آرام شود. این خیلی بد است. ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم، اما نمی‌دانیم چرا ناظر بازی با ما این گونه رفتار کرد. رفتار او از نظر شخصیتی و حرفه‌ای درست نبود. از سازمان لیگ و محمودزاده که واقعا زحمت می‌کشند، خواهش می‌کنم در این زمینه دقت کنند و از ناظرانی استفاده شود که شرایط را درک کنند.


بیشتر بخوانید: 


او در ادامه عنوان کرد: در ابتدای بازی هر ۲ تیم حلقه زدند و وارد زمین شدند. یک بار به تیم حریف فشار نیاوردند، اما مدام به سرپرست و بازیکنان ما گفتند چرا حلقه زدید؟ شما بی انضباطی کردید و حرف‌هایی از این دست. ما هم انسان هستیم و در یک بازی خانگی از ما انتظارات بالا است. این اتفاقات کار ما را سخت‌تر می‌کند و امیدوارم در انتخاب ناظر بازی ها، سازمان لیگ دقت بیشتری داشته باشد.  

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لیگ ازادگان ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار