سیفی مطرح کرد؛

پیمانکاران انجمن عمرانی کشور از بخش دولتی گله‌مند هستند

رئیس انجمن پیمانکاران استان تهران گفت:زمانی که دولت‌ها در بودجه خود با کسری مواجه می‌شود، این کسری خود را از طریق بودجه‌های عمرانی جبران می‌کنند، پیمانکاران انجمن عمرانی کشور از بخش دولتی گله‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا سیفی رئیس انجمن پیمانکاران استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۳۸ تا ۳۹ هزار شرکت پیمانکاری در کشور وجود دارد. امسال رشد ۳/۱ دهم درصدی را در این زمینه پیش بینی می‌کنیم.

سیفی گفت:زمانی که دولت‌ها در بودجه خود با کسری مواجه می‌شود، این کسری خود را از طریق بودجه‌های عمرانی جبران می‌کنند به همین دلیل پیمانکاران انجمن عمرانی کشور از بخش دولتی گله‌مند هستند.

وی ادامه داد: با نگاهی به بودجه متوجه خواهیم شد که نظام جامع برای برنامه ریزی بودجه در کشور نداریم. در این بخش هزینه‌های زیادی می‌شود، اما بهره برداری نداریم.

مشکلات بخش عمرانی افزایش پیدا کرده است

در ادامه مهدی روحانی دبیر کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران اظهار کرد: مشکلات حوزه عمرانی نسبت به سال گذشته افزایش یافته و سرمایه اجتماعی نظام در حوزه عمرانی به دلیل عدم توجه به حق الناس پیمانکاران از بین رفته است. یعنی فرد باید پروژه خود را تمام کند و بعد از ۶ ماه یا ۱ سال هزینه خود را دریافت کند.

وی بیان کرد: با توجه به عدم توجه بخش دولتی به حق پیمانکاران نتوانستیم مطالبات افراد را وصول کنیم.با توجه به تورم غیر قابل پیش بینی موجود جامعه بیشتر مواقع نرخ پیمان پیمان ۹۰ درصد به نفع بخش دولتی می‌شود. از دستگاه‌های دولتی درخواست داریم در این شرایط تورم ما را تنها نگذارند. همچنین تمدید‌های مارا مجاز و در نرخ‌های پیمان تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
وقتي نظاميا همه ساخت و سازا رو گرفتن معلومه كه صداي مردم درمياد
نظاميا فقط بايد اجازه داشته باشن تو مناقصه هاي هاي تك شركت كنن نه هر چيزي
آخرین اخبار