بایدن گزینه خود برای سفارت آمریکا در چین را معرفی کرد

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا یکی از رقبای دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ را به عنوان سفیر این کشور در چین در نظر گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، شهردار سابق ساوت بند و از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، گزینه احتمالی جو بایدن برای تصدی سفارت خانه آمریکا در پکن خواهد بود.

نشریه آکسیوس روز سه شنبه به نقل از منابع مطلع خود گزارش داد رئیس جمهور منتخب آمریکا در نظر دارد تا پت بودجج را برای تصدی سفارت کشورش در چین نامزد کند.

نکته قابل ذکر اینکه سیاست غالب در دولت‌های مختلف آمریکا انتخاب یک سیاستمدار کارکشته و با تجربه برای سفارت این کشور در چین است. گفته می‌شود کهنه سرباز جنگ افغانستان پیش از این در میان گزینه‌های مختلف سفیری آمریکا در سازمان ملل و امور کهنه سربازان مورد بررسی قرار گرفت. اما انتخاب او به عنوان سفیر آمریکا در پکن محتمل‌تر است.

شهردار سابق ساوت بند که در حال حاضر ۳۸ ساله است از رقبای بایدن در دور مقدماتی رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود. بودجج اوایل مارس با اعلام حمایت از بایدن از رقابت‌های ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار