لیگ قهرمانان اروپا؛

رن یک - سویا ۳/ شاگردان "لوپتگی" به عنوان تیم دوم صعود کردند

۲ تیم فوتبال رن و سویا در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه شب تیم‌های رن فرانسه و سویا اسپانیا در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده اسپانیا به پایان رسید.

۲ تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. در دقیقه ۳۲ "کانده" روی پاس "ادریسی" گل اول بازی را برای سویا به ثمر رساند.

در دقیقه دوم از وقت‌های اضافی نیمه اول "النصیری" گل دوم شاگردان "لوپتگی" را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود سویا به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان رن تلاش زیادی برای جبران نتیجه بازی کردند، اما باز هم اسپانیایی‌ها بودند که به گل رسیدند. در دقیقه ۸۱ باز هم "النصیری" برای سویا گلزنی کرد.

در دقیقه ۸۴ دوار بازی با کمک VAR یک ضربه پنالتی به سود رن اعلام کرد. "روتر" این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان لوپتگی به پایان برسد.

سویا با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به عنوان تیم دوم از گروه E صعود کرد. رن هم با یک امتیاز در قعر جدول این گروه قرار گرفت.


بیشتربخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار