رئیس کل دادگستری استان از طرح‌های شهری قم بازدید کرد

رئیس کل دادگستری قم به همراه شهردار در بازدید از طرح‌های شهری از نزدیک در جریان مشکلات و روند اجرای طرح‌ها قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری،رئیس کل دادگستری قم در بازدید از طرح‌های شهری قم که سقاییان نژاد،شهردار قم نیز حضور داشت از ۱۰پروژه عمرانی به ویژه متروی قم، پیاده راه انقلاب، فاز۵ تقاطع عماریاسر، تقاطع غیرهمسطح ولیعصر، رینگ دوم مسجد مقدس جمکران، بلوار حضرت خدیجه، تقاطع غیرهمسطح فردوسی، بوستان شهید زین‌الدین و باغ پرندگان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان پس از این بازدید در سخنانی گفت: پروژه متروی شهری یکی از بهترین پروژه‌های عمرانی است که راه اندازی آن باعث تغییر و تحول بزرگی در حمل و نقل شهری خواهد شد.

حجت الاسلام مظفری بالا رفتن افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد تفرجگاه برای شهروندان قمی را یکی از اقدامات خوب شهرداری قم در سال‌های اخیر برشمرد و افزود: توجه به رویکرد فرهنگی و ساخت و ساز‌های عمرانی شهرداری از مواردی است که در برخی از پروژه‌ها به آن توجه شده است.

شهردار قم هم با بیان این که فاز اول متروی قم در منطقه قلعه کامکار تا میدان شهید مطهری اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد افزود: طول این مسیر ۵۲کیلومتر است که با خرید واگن‌های قطار شهری فاز نخست آن انجام خواهد شد.

سقاییان نژاد از افتتاح ۲۰پروژه شهری تا پایان امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر از ۳۰ تقاطع غیرهمسطح استان ۱۵ تقاطع به بهره‌برداری رسیده که مابقی هم تا پایان امسال زیر بار ترافیک شهری می رود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار