مدیر آبفای منطقه دزفول:

لایروبی خطوط فاضلاب بندر امام با کمک آبفای دزفول انجام می‌شود

اسماعیل سالم گفت: به منظور لایروبی خطوط فاضلاب بندر امام (ره) یک دستگاه واترجت به همراه تیم عملیاتی به این شهر اعزام شدند.

مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفای منطقه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به دلیل آبگرفتگی معابر و منازل در شهر بندر امام خمینی (ره) ناشی از بارندگی شدید و بی سابقه، اعزام دستگاه واتر جت به همراه تیم عملیاتی به منظور کمک رسانی در لایروبی خطوط فاضلاب این شهر در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اعزام تجهیزات و دستگاه جنتکس و نیرو‌های عملیاتی امروز به منطقه مذکور اعزام شدند، افزود: عملیات لایروبی و رفع انسداد خطوط و منهول‌های فاضلاب این شهر از امروز آغاز شده و به مدت ۴ روز کاری ادامه خواهد داشت.

لایروبی خطوط فاضلاب بندر امام با کمک آبفای دزفول انجام می‌شود

اسماعیل سالم هدف از این اقدام را خدمت رسانی سریع‌تر و جهادی به شهروندان ساکن بندر امام و رهایی از معضلات زیست محیطی عنوان کرد.

بارش شدید و بی سابقه باران طی هفته گذشته سبب وقوع آبگرفتگی معابر و منازل واقع در شهرستان‌های اهواز، کارون، بندر امام خمینی (ره) و بندر ماهشهر و در نتیجه بروز خسارت‌های جدید و متعدد به مسکن و وسایل خانگی شهروندان شد، البته مشکل آبگرفتگی مربوط به امسال نیست و پارسال نیز مشابه این اتفاق رخ داد و مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورد.

لایروبی خطوط فاضلاب بندر امام با کمک آبفای دزفول انجام می‌شود

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار