ولوله‌ای که چند کودک در دفتر ترامپ در کاخ سفید به پا کردند!

چند کودک طی مراسمی در کاخ سفید دفتر رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید را به هم ریختند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، در مراسم اهدای مدال آزادی از سوی ترامپ به کُشتی‌گیر با سابقه آمریکا، تعدادی کودک دفتر او را به هم ریختند.

گیبل ۷۲ ساله که یکی از بزرگترین کشتی‌گیران تمام دوران در آمریکا به حساب می‌آید، روز گذشته برای دریافت نشان آزادی ریاست جمهوری از سوی دونالد ترامپ به همراه خانواده بزرگ خود وارد کاخ سفید شد.

این کشتی‌گیر و مربی سابق در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای پیروزی ترامپ وجود دارد یا خیر گفت: هیچ شانسی نیست، ترامپ انتخابات را به بایدن باخته است، اما هنوز از پذیرش آن امتناع ورزیده و مدعی است که در نتیجه انتخابات تقلب گسترده‌ای رخ داده است.

در هفته‌های پس از انتخابات، رئیس جمهور آمریکا در رویداد‌های کمی حضور داشته، اما در روز‌های اخیر دو مدال آزادی اهدا کرده است.

روز پنجشنبه، ترامپ لو هولتز، فوتبالیست و مربی سابق فوتبال را در یک نشست مطبوعاتی به کاخ سفید دعوت کرد و به او مدال آزادی اهدا کرد.

در طول مراسم اهدای مدال گیبل، کودکان خانواده‌اش با جنب و جوش بسیاری که داشتند، در کانون توجه قرار گرفتند. یکی از آن‌ها روی میز نشسته، آن یکی به میز ترامپ تکیه داده بود، یکی دیگر روی کف اتاق کار رئیس جمهور دراز کشیده و سه تای دیگر نیز مدام در آغوش پدر و مادر خود جابجا می‌شدند.

اما آنچه بیش از همه جلب توجه می‌کرد چهره خسته و بی‌حوصله یکی از نوه‌های گیبل بود که هنگام امضای لوح تقدیری بود که باید به امضای ترامپ می‌رسید.

تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به این اتفاق است؛ 

کاخ سفید

کاخ سفید

کاخ سفید

کاخ سفید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۵۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
بابا تصویرکو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
شش تا بچه دارد بعد اینجا یک فرزند هم زیاد است
آخرین اخبار