رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

زندگی در محرومیت زیبنده مردم بندر امام خمینی (ره) نیست/ پیگیری و رفع مشکلات در دستور کار است

حجت الاسلام درویشیان با ابراز تاسف نسبت به شرایط زندگی مردم بندر امام گفت: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نخواهیم کرد.

زندگی در محرومیت زیبنده مردم بندر امام خمینی (ره) نیست/ پیگیری و رفع مشکلات در دستورکار استحجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از مناطق درگیر آبگرفتگی در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جای تاسف دارد که بارندگی، مشکلات عدیده‌ای برای ساکنان به وجود آورد.

او با اشاره به بازدید از مناطق درگیر آبگرفتگی در شهرستان‌های اهواز، کارون، بندر امام خمینی (ره) و بندر ماهشهر افزود: از سویی بندر امام خمینی (ره) و بندر ماهشهر جزو مناطق آزاد کشور به شمار می‌روند و از سویی دیگر فعالیت پتروشیمی ها، نباید شرایط زندگی مردم به این شکل باشد و از امکانات اولیه زندگی محروم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان با اشاره به بیان مشکلات متعدد از سوی اهالی بندر امام، اظهار کرد: علیرغم پیگیری‌ها و سکونت ۱۰۰ هزار نفر در منطقه، اما همچنان به شهرستان تبدیل نشده است و دستور پیگیری جدی ابلاغ شد، ضمن اینکه اهالی در زمینه اشتغال، مشکلات ساختاری و زیرساختاری و... با مشکلات بسیاری مواجه هستند و درصدد رفع آن‌ها برخواهیم آمد، بخشی از معضلات هم که مربوط به دستگاه‌های ملی است، از این کانال پیگیری و رفع خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان اظهار داشت: ‌در جریان آبگرفتگی‌ برخی مناطق خوزستان با مقصران، چه مسئولان استانی و چه مسئولان کشوری در صورت اثبات کوتاهی و قصور برخورد قاطع قانونی خواهیم کرد.

او درباره وضعیت شهر اهواز گفت: در شهر اهواز نیز در حال بررسی هستیم و یکی از شهرداران شهر اهواز نیز با پیگیری صورت گرفته برکنار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.