درخواست سناتور آمریکایی از ترامپ در پی تشدید تاثیر منفی کرونا بر اقتصاد آمریکا

با تشدید تاثیر منفی شیوع کرونا بر اقتصاد آمریکا، سناتور آمریکایی از ترامپ خواست اگر کمک‌های مستقیم کرونایی برای بار دوم پرداخت نشود، هر توافقی را درباره ویروس کرونا وتو کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، جاش هاولی، سناتور ایالت میزوری گفت از ترامپ خواسته است تا هرگونه توافق درباره ویروس کرونا را که شامل دور دیگری از پرداخت مستقیم به آمریکایی‌ها نیست، وتو کند.

او گفت: من همچنان درگیر این مسئله هستم که چرا هیچگونه پرداخت مستقیم وجود ندارد. همه در ماه مارس از این موضوع حمایت کردیم. این مفیدترین و محبوب‌ترین جنبه این موضوع است، بنابراین من به رئیس جمهور گفتم. من او را تشویق به وتو کردم.

هاولی که به عنوان یکی از مدعیان احتمالی ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ قلمداد می‌شود، گفت با ترامپ گفتگو کرده و به او گفته است قصد دارد مخالفت خود را با هر گونه توافق درباره ویروس کرونا که شامل دور دیگر پرداخت‌های مستقیم نباشد، اعلام کند.

فشار هاولی برای دور دیگر کمک‌های مستقیم کرونایی که اولین بار گزارش آن در نشریه پولیتیکو گزارش شد، ۹ ماه پس از پرداخت اولین دور کمک‌های مستقیم تا سقف ۱۲۰۰ دلار در مارس انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار