خیانت ادامه دار اماراتی‌ها به فلسطین/ سرمایه گذاری شیوخ اماراتی در تیم‌های رژیم صهیونیستی

مسئولان ورزش امارات با تیم‌های فوتبالی رژیم صهیونیستی در مراوده برای توافق هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی توافق نامه همکاری بین رئیس باشگاه بیتار رژیم صهیونیستی بین موشه هوجیج و شیخ حمد بن خلیفه آل نهیان امضاء شده است.

بر اساس این توافق نامه، شیخ حمد بن خلیفه آل نهیان پس از مذاکرات طولانی مدت، حدود ۵۰ ٪ از مالکیت این باشگاه را به دست خواهد آورد و  طی ده سال آینده در این باشگاه سرمایه گذاری خواهد کرد.

مبلغی که به صندوق باشگاه می‌رود، عمدتا برای سرمایه گذاری در زیرساخت‌ها، بخش جوانان و به دست آوردن بازیکنان با استعداد از دل این باشگاه استفاده می‌شود و یک هیئت مدیره جدید برای این باشگاه هم تشکیل خواهد شد که پسر شیخ محمد بن حمد بن خلیفه آل نهیان از اعضای آن خواهد بود.

شیخ حمد بن خلیفه آل نهیان بعد از این توافق ننگین و خیانت آشکارش به مردم فلسطینی بیان کرد: من از این که در چنین باشگاهی شریک هستم بسیار خوشحالم. درباره تغییراتی که در این باشگاه اتفاق می‌افتد و روند کار، چیز‌های زیادی شنیده ام و خوشحالم که در آن شرکت می‌کنم. ما تیمی را تشکیل خواهیم داد که برای رسیدن به  بالاترین نقطه ممکن تلاش می‌کند.

خیانتی که اماراتی‌ها در حق فلسطینی‌ها پیشه کرده اند، نشان از زیر پا گذاشتن اهدافی است که کشور‌های مسلمان در قبال رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده اند و آن طور که به نظر می‌رسد اماراتی‌ها همچنان در دوستی با رژیم صهیونیستی می‌تازند و قصد پا پس کشیدن ندارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار