در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

داستان مردی که در هنگامه تولد هر دو دستش پر از خون بود

افشین زمانی کارگردان، طراح و نویسنده تئاتر از جدیدترین اثرش گفت.

افشین زمانی کارگردان، طراح و نویسنده تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در سال های اخیر نمایش هایی همچون ننه دلاور، آندورا، پایان بازی، خاطرات هنرپیشه نقش دوم و شازده احتجاب را به روی صحنه بردم. هر زمانی سالن‌ها باز شود، نمایش جدید خود با عنوان «هار یا در هنگامه تولد هر دو دستش پر از خون بود» را آغاز خواهیم کرد. احتمال دارد این تئاتر در جشنواره تئاتر فجر هم نمایش داده شود. 

زمانی، که پیش از این برنده تندیس بهترین کارگردانی از جشنواره فجر شده درباره لغو اکران این نمایش عنوان کرد: از اواسط شهریور تمرینات نمایش خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز کردیم و طبق برنامه آماده اجرای عموم در سالن شهرزاد بودیم، اما به دلیل همزمانی با تعطیلات سالن ها، موفق به اجرا کردن اثر خود نشدم.


بیشتر بخوانید

بازیگر معروف ایرانی در نقش ترامپ + عکس


وی با اشاره به شرایط سخت حاکم بر تئاتر به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: هیچگونه حمایتی از مرکز هنرهای نمایشی تا این لحظه از گروه نشده است. امیدی هم به این موضوع نداریم. همچنین بلاتکلیفی شرایط موجود باعث شده است که هیچ امیدی به آینده تئاتر نداشته باشیم و کمک های اعلام شده از مرکز هنرهای نمایشی فقط در حد یک خبر بوده است. این کمک‌ها شامل حال هیچ گروهی تا این لحظه نشده است.

داستان مردی که در هنگامه تولد هر دو دستش پر از خون بود

این کارگردان تئاتر در پایان تصریح کرد: «شازده احتجاب» آخرین نمایش من بوده است که در جشنواره سی و هشتم فجر در بخش کارگردانی، طراحی لباس، آهنگسازی، طراحی نور و بازیگری مرد، کاندید سیمرغ بود.

بهزاد بختیاری آهنگساز، محیا قبادی طراح پوستر و بروشور، علی پویا قاسمی طراح صحنه و ویدا پور ژورک طراح لباس، فرشاد نصیری طراح نور، گروه طراحی نمایش «هار یا در هنگامه تولد هر دو دستش پر از خون بود» را تشکیل می دهند. اسامی بازیگران در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار