لیگ برتر انگلیس؛

کریستال پالاس، وست بروم را گلباران کرد

هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی کریستال پالاس مقابل برومویچ پیگیری شد.


به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم وست برومویچ رده هیجدهمی برابر کریستال پالاس رتبه دوازدهمی به میدان رفت که این بازی با  نتیجه ۵ بر یک به سود کریستال پالاس به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا "دنیل فرلانگ " بازیکن تیم وست بروم در دقیقه ۸ بازی به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد، اما در ادامه بازی کونور گالاگر در دقیقه ۳۰ گل تساوی را به ثمر رساند.

 ماتیوس پریرا از وست بروم در دقیقه ۳۴ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا این تیم حدود یک ساعت ۱۰ نفره بازی کند.

در نیمه دوم مسابقه کریستال پالاس از برتری عددی خود استفاده کرد و ۴ گل دیگر به ثمر رساند. ویلفرد زا‌ها ستاره نیجریه‌ای این تیم در دقایق ۵۵ و ۶۸ و کریستین بنتکه در دقایق ۵۹ و ۸۲ گل‌های این تیم را در نیمه دوم به ثمر رساندند.

با این نتیجه کریستال پالاس  از ۱۱ بازی صاحب ۱۶ امتیاز شد و به رتبه یازدهم صعود کرد و وست برومویچ نیز با همان ۶ امتیاز به  رتبه ۱۹ سقوط کرد.

در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ جزیره، امروز ۳ دیدار دیگر برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تاتنهام میزبان آرسنال خواهد بود و لیورپول هم در آنفیلد به مصاف تیم ولورهمپتون می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار