در بسته حوادث یکشنبه ۱۶ آذرماه بخوانید؛

کشف لوله‌های پلی اتیلن مسروقه انتقال آب در شوشتر/ تریلر حامل ۳۰ تُن کنجاله سویا توقیف شد

حوادث امروز یکشنبه ۱۶ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف لوله‌های پلی اتیلن مسروقه انتقال آب در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی اعلام سرقت لوله‌های انتقال آب در این شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی عوامل پاسگاه "شهید مدرس" این شهرستان با استفاده از شگرد‌های پلیس بیش ۲۰۰ متر لوله ۶ اینچ پلی اتیلن مسروقه از لوله‌های انتقال آب کشاوزری روستای "بتوند" شهرستان مسجدسلیمان را با هماهنگی لازم مقام قضائی کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر و یک دستگاه موتور سیکلت از آن‌ها نیز توقیف شد.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: باتوجه به اینکه پلیس به صورت شبانه روزی درحال برقراری امنیت برای شهروندان است، لذا از عموم مردم خواهشمندیم ضمن هوشیاری با پلیس همکاری لازم را در انجام ماموریت ها‌ی محوله داشته باشند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند ۶ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در ۲ عملیات مجزا در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۲۰ فقره سرقت از قبیل سرقت موبایل، کیف قاپی و... در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شدند.

دستگیری ۲ سارق قاپ زن در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: به دنبال وقوع چند فقره قاپ زنی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت و با تحقیقات بعمل آمده و پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او اظهار داشت: در انجام تحقیقات اولیه از متهمان، ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شدند، اما با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان به ۱۰ فقره قاپ زنی در سطح شهرستان اعتراف کردند و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

تریلر حامل ۳۰ تُن کنجاله سویا توقیف شد

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان گفت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی اهواز یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با اشاره به بازرسی و کشف از تریلر توقیفی مقدار ۳۰ تُن کنجاله سویای قاچاق فاقد مجوز گمرکی، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.