ارزیابی میزان خسارت بارندگی در بندر ماهشهر و امام خمینی

معاونت فاضلاب خوزستان گفت: ارزیابی میزان خسارت بارندگی در بندر ماهشهر و امام خمینی (ره) انجام شد.

عباسیان معاونت فاضلاب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ارزیابی میزان خسارت بارندگی به تاسیسات و شبکه فاضلاب در بندر ماهشهر و امام خمینی (ره) صورت گرفت و ۵۵ میلیارد تومان خسارت برآورد شد.

او بیان داشت: ۳ منطقه ۷۰۰، ۳۰۰ و ۶۲ دستگاه در بندر امام خمینی (ره) با مشکل آبگرفتگی مواجهه شدند و از آنجاییکه سطح تراز خیابان‌های این بندر از دریا پایین‌تر بود و با ۱۷۰ میلی متر بارش باران در ۲۴ ساعت این مشکل ایجاد شد.

عباسیان با بیان اینکه شهرداری وظیفه دفع آب‌های سطحی را برعهده دارد، افزود: تا پیش از بارندگی ۸۰ درصد از ۴۰۰ کیلومتر خطوط فاضلاب ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و شهر شهید چمران و ایستگاه‌های پمپاژ لایروبی شد که بعد از آبگرفتگی شدید باید مجددا لایروبی شود که این مستلزم صرف هزینه است.

با توجه به تشکیل قرارگاه مرکزی جهت امدادرسانی به آسیب دیدگان و تاکید نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه شهر بندر امام خمینی (سربندر) این ستاد با همیاری موکب‌های اربعین حسینی ، اقدام به راه‌اندازی آشپزخانه کرد و روزانه بیش از پنج هزار وعده غذایی به همراه آب معدنی و ماسک بین نیازمندان و آسیب دیدگان از آبگرفتگی توزیع کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.