آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی "پایان‌نامه سه دقیقه‌ای" در آذربایجان‌غربی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت نام پنجمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای در استان آغاز شده است و تا پایان آذرماه جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مرتضی نبی‌زاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت نام پنجمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای در استان گفت: ایجاد فرصتی برای ارائه دستاورد‌های دانشجویان پرتلاش و با استعداد به سازمان‌ها و صنایع نیازمند و ایجاد ارتباط متقابل میان دانشجویان و بدنه صنعت در راستای استفاده از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان برای رفع نیاز‌های کشور ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات با مشارکت تمامی دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی، بیان کرد: این مسابقات برای اولین بار توسط دانشگاه "کوئینزلند" استرالیا برگزار شده است و ابتکار برگزاری این مسابقات در کشور توسط جهاد دانشگاهی، بستر و زمینه‌های ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت و تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویی را فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در رابطه با شرایط شرکت در این دوره از مسابقات اظهار داشت: تمامی فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن که در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان مهرماه ۱۳۹۹ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ۹۹ به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

او افزود: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.

نبی‌زاده ادامه داد: همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارت علوم می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

او  در رابطه با زمان آغاز مسابقات اظهار داشت: زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات در آذربایجان‌غربی نیمه اول دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به جهاد دانشگاهی استان آذربایجان‌غربی واقع در خیابان شهید بهشتی کوی منصور افشار ساختمان جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره ۰۴۴۳۳۴۴۴۰۷۰ تماس حاصل نمایند و یا کلمه "دفاع" را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۶۶۰۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.