اعمال قانون سه هزار و ۵۰۰ راننده متخلف در قزوین

معاون استاندار قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان قزوین، سه هزار و ۵۰۰ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان، سه هزار و ۵۰۰ راننده متخلف با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

فرخزاد افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت قزوین و بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان، تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی ممنوع است و مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه اعمال ممنوعیت تردد‌ها همچنان از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح خواهد بود، اظهار داشت: تردد شهر به شهر خودرو‌ها با پلاک‌های غیربومی در ساعت مقرر در استان ممنوع بوده و اعمال قانون خواهد شد.

فرخزاد تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، ۲ هزار و ۸۰۰ مجوز تردد در استان صادر شده است.

وی با اشاره به تمدید مجوز‌های صادر شده به مدت یک هفته دیگر برای تردد خودرو‌ها افزود: با توجه به اینکه صدور مجوز تردد در فرمانداری‌ها و پلیس راه بررسی می‌شود، از فرمانداران این استان درخواست می‌شود با سختگیری و حساسیت بیشتر برای صدرو مجوز‌های ضروری بین شهری اقدام کنند.

فرخزاد با بیان اینکه فقط برای ۲۰ تا ۳۰ درصد متقاضیان مجوز تردد صادر شده است، اضافه کرد: در محور‌هایی که ممنوعیت تردد وجود دارد، باید تابلو‌هایی با عنوان این محور دوربین‌های کنترل‌کننده تردد دارد نصب شود تا مردم بدانند که در چه مسیر‌هایی نباید تردد کنند.

این مسئول تاکید کرد: برای سهولت تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی، شهرداری قزوین موظف است مسیر کمر بندی جاده نسیم شمال را از روز شنبه بازگشایی کند.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی مردم در اعمال هرچه بهتر محدودیت‌ها، خواستار تداوم این همراهی‌ها در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.