ممانعت از ورود جاسوس ترامپ به ساختمان دادگستری آمریکا

هایدی استراپ، ملقب به گوش و چشم ترامپ در وزارت دادگستری آمریکا، از ورود به ساختمان این وزارتخانه منع شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های آمریکایی خبر داده‌اند که از ورود هایدی استراپ، ملقب به گوش و چشم ترامپ در وزارت دادگستری این کشور به ساختمان این وزارتخانه ممانعت شده است. 

 استراپ در روزهای گذشته از سوی ترامپ مأمور شده بود تا اطلاعاتی درباره تحقیقات وزارت دادگستری درباره وقوع تقلب در انتخابات آمریکا جمع‌آوری کند که پس از تلاش برای تحت فشار قرار دادن کارکنان برای افشاسازی اطلاعات حساس در مورد تقلب در انتخابات و سایر مواردی که وی می‌توانست به کاخ سفید منتقل کند، وزارت دادگستری او را از ورود به ساختمان وزارتخانه منع کرد.

هایدی استراپ به عنوان متحد مشاور ارشد ترامپ، استیون میلر، چند ماه پیش بی سر و صدا به عنوان رابط کاخ سفید در وزارت دادگستری مستقر شد اما گفته شد که طی دو هفته گذشته، او سعی کرده است که تمام اطلاعات پرونده‌های در جریان و بسته شده وزارت در زمینه تقلب در انتخابات را از ساختمان خارج کند.

بر اساس گفته‌ها و شواهد، استراپ به درخواست اطلاعات از کارمندانی متهم شده است که در حال انجام تحقیقات روی موارد تقلب در انتخابات بودند و البته افرادی که این اطلاعات را در اختیار وزارت دادگستری آمریکا قرار دادند شرط گذاشتند که نامشان فاش نشود.

این تلاش در حالی صورت گرفت که ترامپ همچنان ادعای پیروزی خود در انتخابات را ادامه می‌دهد و بدون هیچ مدرکی مدعی است که تقلب گسترده در رأی‌گیری عامل باخت او به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار