لژیونر هاکی روی یخ کشورمان:

مصدومیت دست کم یک ماه من را خانه نشین کرد

لژیونر هاکی روی یخ کشورمان در خصوص وضعیت مصدومیتش توضیحاتی داد.

سمسون مهبد بازیکن تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان که در تیم "ورا لیتوینوف" جمهور چک عضویت دارد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: من در تاریخ ۲۲ نوامبر (۳ آذر) درحالی که برای تیمم بازی می‌کردم، پس از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم.

او ادامه داد: امروز (پنجشنبه) مصدومیت من توسط یک پزشک متخصص بررسی می‌شود و در صورتی که نیاز به عمل جراحی نداشته باشد، دست کم یک ماه خانه نشین می‌شوم.

لژیونر هاکی روی یخ کشورمان در خصوص شرایطش در لیگ کشور جمهوری چک بیان کرد: به تازگی قراردادم را با تیم "ورا لیتوینوف" به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کردم. زمانی که به این تیم پیوستم عملکرد ضعیفی داشتم و در گلزنی ناکام بودم، اما رفته رفته شرایطم بهتر شد.

او افزود: اگر مثل گذشته بدشانس نباشم می‌توانم در پایان فصل یکی از گلزنان برتر تیم "ورا لیتوینوف" باشم.

بد شانس‌ترین تیم لیگ چک هستیم

مهبد در رابطه با وضعیت تیمش در لیگ جهوری چک اظهار کرد: تیم "ورا لیتوینوف" یکی از بد شانس‌ترین تیم‌های لیگ جهوری چک در این فصل بوده است. ما شروع خوبی در این فصل نداشتیم و مصدومیت چند بازیکن اصلی تیممان، ما را دچار مشکل کرد.

او افزود: با بازگشت بازیکنان مصدوم به تیم، شرایطمان بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم به پلی آف لیگ (Czech Extraliga) صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در پایان خطاب به هم تیمی هایش در تیم ملی گفت: از این که با شما هم تیمی هستم به خودم افتخار می‌کنم و برای بازی در کنار شما بی قرارم. از شما می‌خواهم سخت تمرین کنید. مسیر موفقیت در هاکی روی یخ پر فراز و نشیب است، اما با سخت کوشی می‌توان به قله‌های افتخار رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار