در صحن علنی مطرح شد؛

انتقاد نماینده مجلس از حضور نداشتن رئیس جمهور در زمان تقدیم لایحه بودجه

نماینده ملایر از حضور نداشتن رئیس جمهور در زمان تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده ملایر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی به دنبال تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، طی تذکری گفت: ما شرایط کرونا و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را کاملاً درک می‌کنیم و اینکه صندلی‌های کنار من خالی است، ناشی از تدابیر مقابله با کروناست، اما کار را نباید تعطیل و آینده کشور را نباید رها کرد.

او ادامه داد: مهمترین مسئله ۱۴۰۰ یعنی بودجه را در دستور داریم و آیین نامه در این باره شفاف است. مسائلی مانند حقوق معلمان، کارمندان، کارگران، کشاورزان، مالیات،  سرمایه گذاری و... همه در نظام بودجه ریزی کل کشور قرار دارد که هم مجلس و هم دولت باید به این مسئله توجه کنند.

نماینده ملایر تصریح کرد: می‌دانیم که آقای نوبخت و آقای امیری معاون پارلمانی زحمت می‌کشند، اما آقای نیکزاد از من بپذیرید که سزاوار این بود امروز برای آقای روحانی به خاطر مردم و آینده کشور، مراقبت‌های بهداشتی تشدید می‌شد. اما رئیس جمهور حاضر می‌شد و درباره بودجه توضیح می‌داد و مردم می‌شنیدند. قضاوت را به مردم می‌سپارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار