تصویب استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی»

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : استفساریه برخورداری بازنشستگان از مزایای «مناطق جنگی» دیروز در صحن علنی مجلس مطرح و خوشبختانه با رأی بالایی به تصویب رسید.

او گفت : تصویب این استفساریه نیازمند رأی ۲ سوم نمایندگان مجلس بود که خوشبختانه با پیگیری و تلاش مجمع نمایندگان کرمانشاه و همکاری سایر نمایندگان این استفساریه به تصویب رسید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفاع سرسخت نمایندگان کرمانشاه در جلسه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس از این استفساریه، افزود: خوشبختانه تلاش‌ها نتیجه داد و این طرح تصویب شد.

او افزود: این استفساریه پیش از این بار دیگر در مجلس به تصویب رسیده بود، اما از سوی شورای نگهبان به دلیل رعایت نکردن اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی که تصویب آن به دنبال داشت رد شده بود و امیدواریم این بار با اصلاحاتی که انجام گرفته، این طرح در شورای نگهبان به تصویب برسد.

رشیدی ادامه داد: با تصویب این طرح از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان مناطق جنگی هم از همان مزایای شاغلین این مناطق برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سختی‌ها و آسیب‌های جنگ برای همین بازنشستگان بوده است و اگر این استفساریه تصویب نشود به دور از عدالت است.

او گفت: در صورت تصویب از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان برخی شهرستان‌های استان که جز مناطق جنگی دسته بندی شده‌اند از جمله کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و.. از مزایای آن برخوردار خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.