احمدی بیغش در اخطار قانون اساسی:

دولت، مجلس را زیر سوال می‌برد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دولت، مجلس را زیر سؤال می‌برد و می‌گوید نباید این طرح‌ها در مجلس مصوب شود.

دولت، مجلس را زیر سوال می‌بردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز  در اخطار شفاهی با استناد به اصل ۸۶ قانون اساسی گفت: امروز طرح الزام دولت به پایان اجرای پروتکل‌‌الحاقی و صیانت از حقوق مردم توسط مجلس تصویب شد و تحقیقا اکثریت مردم ایران از این مصوبه راضی هستند، اما سخنگوی دولت در اقدامی ناپسند اعلام کرد این طرح برخلاف قانون است، باید از این به بعد قبل از ساعت زدن در مجلس، از دولت اجازه و برنامه بگیریم.

وی افزود: تا امروز با اجرای پروتکل الحاقی وضعیت معیشت مردم چگونه بود، آیا شاهد ترور‌ها نبودیم؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت، مجلس را زیر سؤال می‌برد و می‌گوید نباید این طرح‌ها در مجلس مصوب شود؛ دولت بگوید اصلاً مجلس چه کاره است؟

احمدی بیغش ادامه داد: از قالیباف درخواست داریم به شانتاژ‌ها توجه نکند و بداند که جریانی که برای مردم در این چند سال هزینه ایجاد کرده‌اند، به دنبال آن هستند که مجلس و رئیس مجلس را تندرو خطاب کنند. ، در حالی که ما نماینده ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور هستیم.

احمدی بیغش گفت: برخی  به دنبال بایدن هستند در حالی که آن نیز برادر ترامپ است و برجام ۲۰ دقیقه‌ای توسط عده‌ای در مجلس تصویب و عزت مردم فروخته شد.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار گفت: اخطار به‌جایی بود، اما این اخطار ارتباطی به هیئت رئیسه مجلس ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار