سرمربی تیم ملی فوتبال امارات برکنار شد

فدراسیون فوتبال امارات با سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور قطع همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال امارات با خورخه پینتو کلمبیایی سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور قطع همکاری کرد و این مربی با رضایت کامل به کشور خود بازگشت.

یوسف حسین السهلاوی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات و رئیس کمیته تیم‌های ملی گفت: ما با سرمربی تیم ملی توافق کردیم قرارداد بین دو طرف را به روشی متمدنانه خاتمه دهیم. من اطمینان می‌دهم که دلیل پایان این قرارداد مشکلات  او با بازیکنان نبود.   ما در مسیری سخت قرار گرفته ایم و او به زمان بیشتری نیاز داشت. در تلاش هستیم تا به زودی جانشین او را انتخاب کنیم.

پینتو در این نشست خبری گفت: من نمی‌توانستم  پینتوی قبلی باشم و دوست ندارم افرادی را که به من اعتماد دارند را فریب دهم. من فکر می‌کنم که فسخ قرارداد برای هر دو طرف خوب است  و من تصمیم گرفتم دو قدم به عقب بردارم و از فدراسیون فوتبال امارات به دلیل حمایت از من تشکر می‌کنم و  امیدوارم که در آینده نزدیک دیدار کنیم.

او در مورد دلایلی که باعث خروج او  از امارات شد، توضیح داد: من آرزو داشتم با تیم ملی امارات به جام جهانی بروم  و یک برنامه بلند مدت ترسیم کردم، اما ترجیح دادم شخص دیگری جای من را بگیرد و این برای تیم امارات بهتر است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار