در پی ترور دانشمند هسته‌ای ایران؛

هشدار وزارت خارجه اسرائیل به سفارتخانه‌های این رژیم: در بالاترین سطح هوشیاری باشید

مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از سفارتخانه‌ها و نمایندگان این رژیم در سراسر جهان خواست در نهایت هوشیاری باشند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، در پی ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، «الون آشپز» مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از تمامی سفارتخانه‌ها و نمایندگان این رژیم در سرایر جهان خواست تا هوشیار باشند و نهایت دقت و هوشیاری را در هرگونه فعالیتی که به گفته وی، غیر معمول است، بکار بندند.

الون آشپز، مدیر کل وزات خارجه رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در پیامی تلگرافی به تمامی نمایندگان این رژیم در سراسر جهان گفت: نمایندگان اسرائیل در سراسر جهان باید پس از تهدید ایران به انتقام گرفتن از ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای، احتیاط بیشتری را بکار بندند.

این در حالی است که به نوشته جروزالم پست، وزارت خارجه اسرایل سطح امنیتی را در شماری از هیئت‌های اسرائیلی خارج از کشور افزایش داده است.

در پیام فرستاده شده از سوی مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی آمده است: در سایه تحولات اخیر، می‌خواهم بر شدت حوادث و الزام همه ما بر اطمینان از امنیت و سلامت همه کارکنان، هیئت‌های اعزامی و خانواده هایشان بدون هیچ استثنایی تأکید کنم.

مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین خواهان بالاترین سطح هوشیاری در برابر هرگونه فعالیت غیر معمول در منطقه مأموریتی آنها، خانه هایشان و مراکز حضور یهودیان شد.

گفتنی است پیشتر نیز مدیر مسئول روزنامه اینترنتی رای الیوم با محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان اعلام کرد هیچ کسی از جزئیات انتقام جویی ایران خبر ندارد. او نوشت: «انتظار انتقام از سوی دشمنان ایران بسیار دردناک‌تر و اضطراب آورتر از خود انتقام است، چراکه کسی از جزئیات، زمان و چگونگی آن خبر ندارد. اما انتقام مطمئنا خواهد آمد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار