مهدوی: تجربه بالا برگ برنده گل محمدی برابر رحمتی است/ شخصیت قهرمانی در همه ارکان پرسپولیس وجود دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم شهرخودرو توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا مهدوی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم شهرخودرو اظهار کرد: امسال گل محمدی با اتفاقات مختلفی مواجه شده است. او برای هماهنگ کردن بازیکنان جدید و جایگزین کردن نفرات از دست رفته به زمان نیاز دارد. گل محمدی امکانات بیشتری لازم دارد تا از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال دفاع کرده و سرخپوشان را آماده فینال آسیا کند.  

او ادامه داد: تیم فوتبال شهر خودرو مربی جوانی دارد. مهدی رحمتی قصد دارد توانایی خود را در بازی با پرسپولیس نشان بدهد، اما تجربه بالای  گل محمدی باعث می‌شود که کفه ترازو به سمت  این مربی سنگین‌تر شود. گل محمدی برابر تیم سابقش شهر خودرو قرار می‌گیرد. او شناخت خوبی از این تیم مشهدی دارد.  

مهدوی درباره ناکامی مهاجمان پرسپولیس در گلزنی بیان کرد: تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی همانند علیپور و ترابی را از دست داده است. این بازیکنان آن قدر در پرسپولیس جا افتاده بودند که چشم بسته هم گل می‌زدند. شجاع خلیل زاده هم خوب دفاع می‌کرد و گل می‌زد. کمبود او در پرسپولیس احساس می‌شود.

مهدوی: تجربه گل محمدی بیشتر از رحمتی است/ شخصیت قهرمانی در همه ارکان پرسپولیس وجود دارد

استراتژی گل محمدی در فینال آسیا استفاده از ضدحملات است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه نگرانی‌هایی برای موفقیت سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد، گفت: ما هیچ وقت نباید فوتبال خود را با کشور‌های شرق آسیا مقایسه کنیم، چون فوتبال شرق آسیا سرعتی و با تمرکز در ضد حملات است. با توجه به اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا تک بازی است به طور حتم استراتژی گل محمدی، عقب نشینی تیم پرسپولیس، استفاده از ضد حملات و ضربات ایستگاهی خواهد بود.  

شخصیت قهرمانی در پرسپولیس نهادینه شده است 

او درباره اینکه امسال تیم پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر فوتبال قهرمان شود، گفت: بله، شخصیت قهرمانی در همه ارکان باشگاه پرسپولیس از جمله مدیریت، کادر فنی و  بازیکنان  جا افتاده است و این تیم حرف اول و آخر را در قهرمانی می‌زند. امیدوارم ورزشگاه‌ها برای ورود تماشاگران باز شود تا هواداران بتوانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.  

سمیعی و شکوری برای تصمیم گیری درست نیاز به زمان دارند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد سمیعی مدیرعامل پرسپولیس بیان کرد: سمیعی فراتر از یک مدیرجوان است، چون سابقه مدیریتی دارد. ابراهیم شکوری هم سابقه دبیرکلی فدراسیون فوتبال را دارد. به نظرم زود است درباره سمیعی و شکوری اظهار نظر کنیم. باید به این ۲ نفر زمان بدهیم تا تصمیمات درستی بگیرند. علاوه بر این، سمیعی و شکوری  مکمل یکدیگر هستند. پیشکسوتانی همانند علی پروین، علی دایی، مهدوی کیا و علی کریمی هم می‌توانند به باشگاه پرسپولیس کمک کنند.  

مهدوی در پایان درباره مشکلات مالی تیم پرسپولیس گفت: تمام باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند. فوتبال ما به علت مشکلات مالی ضعیف شده است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
برگ برنده یحیی قدرت بدنی و دوندگی عجیب و غریب بازیکناش و سهمیه پنالتی هر بازیه. در هر صورت باید ببینیم سناریوی بازی امروز چیه!!! وزیر که به ضرس قاطع قهرمانی پرسپولیس تو فینال آسیا رو تایید کرد،
البته منم با نظر رسول پناه موافقم توی این تیم هر کی بیاد و بره مهم نیست مهم برگ برنده اصلیه که به شدت طرفدار دو آتیشه پرسپولیسه!!!
آخرین اخبار