کاهش ۴۰ درصدی تردد‌های جاده‌ای در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: میزان تردد جاده‌ای در استان در هفته نخست اجرای محدودیت‌های کرونا نسبت به هفته پیش از آن ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: کاهش تردد‌ها در برخی از روز‌های هفته گذشته حتی به بیش از ۵۰ درصد نیز می‌رسید.

او با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا منجر به خلوت شدن جاده‌های کرمانشاه شده است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۳۶۰ هزار مسافر در استان جابجا شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال  ۴۱ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون تردد بیش از ۲۲ هزار دستگاه اتوبوس، ۳۵ هزار دستگاه مینی‌بوس و ۱۱۵ هزار دستگاه سواری به ثبت رسیده است که به ترتیب نسبت به پارسال  ۳۳، ۴۴ و ۱۸ درصد کمتر شده است.

کرمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۷ هزار مسافر به وسیله اتوبوس، ۵۷۷ هزار با مینی بوس و ۴۴۵ هزار نفر به وسیله سواری جا به جا شدنده اند افزود: مسافران جابجا شده از طریق اتوبوس ۴۷ درصد، از طریق مینی بوس ۴۸ درصد و سواری ۱۸ درصد کاهش یافته است.

 

انتهای پیام / س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.