استاندار چهارمحال و بختیاری شهادت دکتر فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام به این شرح است:

«خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور و رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، دکتر محسن فخری زاده، توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

بی‌شک به شهادت رساندن «دانشمند مرحوم دکتر محسن فخری زاده» برگ سیاه دیگری در دفتر ننگین دشمنان کور دل جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از شکست و زبونی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی و... است که آنان را به انتقام جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است.

دشمنان کوردل بدانند که با شهادت فخری زاده‌ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد.

اینجانب شهادت این دانشمند مجاهد، فداکار و مدیر مومن، توانمند و لایق در صنعت دفاع کشور را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهداء، مردم شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.