جروزالم پست گزارش داد؛

ائتلاف سعودی-امارات و صهیونیست‌ها نشانه‌ای برای بایدن برای نزدیکی کمتر به ایران

یک نشریه صهیونیستی ائتلاف عربستان و امارات با اشغالگران را نشانه‌ای برای رئیس جمهور منتخب آمریکا دانست تا به ایران زیاد نزدیک نشود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جزروالم پست در گزارشی نوشت: ائتلاف میان امارات و عربستان سعودی با رژیم اشغالگر صهیونیستی نشانه‌ای برای «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکاست تا در روابط با ایران پیشروی نکند.

هفته گذشته اخبار حاکی از آن بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر صهیونیست‌ها، با «محمد بن سلمان» پادشاه سعودی، دیداری داشته است.

البته این دیدار از سوی مقامات صهیونیستی کتمان شد، اما رسانه‌های این رژیم و برخی رسانه‌های خارج از آن این دیدار را تائید و گزارش کردند.

دو طرف در این دیدارِ چند ساعته تصمیم خاصی اتخاذ نکردند، اما درباره ایران و چشم‌انداز توافقات عادی‌سازیِ مشورت داشتند.

این روزنامه صهیونیستی در واکنش به این دیدار آن را اقدامی بزرگ دانسته و گفت: تل آویو با ریاض روابط دیپلماتیک ندارد و تنها دوبار کمک‌هایی به سعودی‌ها فرستاده است.

اما به ادعای این نشریه اکنون تحولی بزرگ در کشور‌های حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه در حال رخ دادن است، زیرا آن‌ها یک نقطه مشترک دارند و آن «تهدید بزرگ ایران» است.

سپس این نشریه از اهتمام‌ورزی صهیونیست‌ها در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» رئیس جمهور اسبق آمریکا نوشته و می‌گوید در طول این چند سال رژیم اشغالگر سعی داشت اوباما را از ارتباط با ایران برحذر دارد و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا را نیز مجبور به اتخاذ کارزار «فشار حداکثری» کرد.

در بخشی دیگر، جروزالم پست مدعی شده رژیم صهیونیستی همچنان بر این اهتمام‌ورزی تاکید دارد و این مسئله تا دوره ریاست جمهوری بایدن نیز پابرجا خواهد بود.

این رسانه صهیونیستی در پایان «عادی‌سازی روابط و ائتلاف میان رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان سعودی» را زنگ خطر و نشانه‌ای برای بایدن است تا از روابط و نزدیکی با ایران برحذر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار