رئیس شرکت مخابرات در گفتگوی زنده اینستاگرامی مطرح کرد:

مدیران شهرستان‌ها در انجام تست کرونا برای همه کارمندان خود منعی ندارند

سید مجید صدری در گفتگوی زنده اینستاگرامی، به سوالات مردم و همکاران خود از شهرستان‌های مختلف پاسخ داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، رئیس شرکت مخابرات ایران، در گفتگوی زنده اینستاگرامی خود به سوالات مخاطبان و همکارانش از شهر‌های مختلف پاسخ داد.

بیت استریم برای مخابرات فایده دارد

صدری در پاسخ به این سوال که بحث بیت استریم به کجا رسیده و مالکیت آن برای چه کسی است گفت: " حدود ۱۰ سال است که شرکت‌های FCB در مخابرات کار می‌کنند و ۱۷ شرکت در این زمینه فعال هستند. زمانی که ما شروع به کار کردیم، سهم شرکت مخابرات از بازار اینترنت کشور ۵۱ درصد بود و الان ما ۶۱ درصد از سهم اینترنت ثابت را در اختیار داریم. شرکت مخابرات باید تلاش کند که با رقابت سالم، کیفیت درست و هزینه مناسب این درصد را بیشتر کند. "

وی افزود:" ما امکاناتی را به طور مثال در شهر‌های قم و تهران ارائه دادیم و بابت هر خدمتی که به مشترکان داده می‌شد مثل اینترنت و ...، به ازای هر پورت ۵ هزار تومان می‌گرفتیم. قرارداد بیت استریم ما را در درآمد شرکت‌ها سهیم می‌کند ک همین موضوع برای ما نکته مثبت است. "

رئیس شرکت مخابرات ادامه داد:" مهرماه امسال، درآمد ما از ارائه هر پورت به ۲۱ هزار تومان رسید، بیت استریم کاملا به نفع مخابرات است، این طرح از مصوبات رگولاتوری است و من دخالتی در آن ندارم، این موضوع از جانب رگولاتوری قانون است و باید از آن تبعیت کنیم. ما امانت دار مخابراتیم و به مال همکاران و مشترکان ضرر نمی‌زنیم چه در بورس چه جا‌های دیگری که مردم سهمی داشته باشند و تا اینجای کار هم به آن خیانت نکردیم. "

هم افزایی به جای ادغام با همراه اول

رئیس شرکت مخابرات درباره ادغام همراه اول با شرکت مخابرات اینگونه توضیح داد:" بحث ادغام همراه اول با مخابرات بحث درستی نیست، جا‌هایی که می‌توان با همراه اول هم افزایی صورت پذیرد باید این اتفاق بیفتد، ما الان با این شرکت برای ارائه سرویس‌هایی تیم مشترک داریم. "
او گفت: "اگر همراه اول سرویسی را خریداری کند و ما هم بتوانیم از آن استفاده کنیم و بالعکس، نیازی به موازی کاری نیست، ما و همراه اول باید از پتانسیل هم استفاده کنیم. "

تست کرونا برای همه کارمندان با صلاح دید مدیر منعی ندارد

صدری در پایان صحبت هایش درباره انجام تست کرونا در دفاتری که کارمندان با ارباب رجوع ارتباط مستقیمی دارند گفت: " اگر مدیران ادارات متوجه شوند که چند نفری در آن اداره جواب تست کرونایشان مثبت شده، می‌توانند از همه کارکنان ساختمان تست بگیرند و در انجام این کار منعی برای مدیران وجود ندارد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار