محاکمه نتانیاهو به تعویق افتاد

نشریه هاآرتص از به تعویق افتادن مرحله آتی محاکمه بنیامین نتانیاهو به اتهام فساد خبر داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه هاآرتص از به تعویق افتادن مرحله آتی محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام فساد تا ماه فوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، دادگاه مرکزی قدس اشغالی امروز، سه شنبه اعلام کرد مرحله آتی محاکمه بنیامین نتانیاهو، به اتهام فساد که می‌بایستی در ماه ژانویه آغاز می‌شد، تا ماه فوریه به تعویق افتاده است.

همچنین کمیته قضات امروز سه شنبه با تمدید موعد نهایی وکلای نتانیاهو برای ارائه پاسخی رسمی به لایحه اتهامی او تا ۱۳ ژانویه موافقت کرده است.

پیش از این قرار بود وکلای نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پاسخی را به لایحه اتهامی علیه نتانیاهو تا تاریخ ۱۸ اکتبر آماده کنند؛ اما موعد نهایی تا ۲۹ نوامبر و پیش از آنکه امروز بار دیگر تمدید شود، به تعویق افتاده بود.

مرحله آتی محاکمه نتانیاهو، مرحله مرحله اثبات است که در آن دادستان مدارکی علیه نتانیاهو ارائه می‌دهد.

نتانیاهو در سه مورد به اتهام رشوه خواری، کلاهبرداری و نقض اعتماد در دادگاه حاضر خواهد شد. در اوایل ماه جاری میلادی، وکلای نتانیاهو درخواستی را برای اصلاح کیفرخواست علیه وی مطرح کردند.

وکلای مدافع نتانیاهو پیش از این گفته بودند که دادرسی باید به دلیل مقررات ویروس کرونا به تعویق بیفتد.
پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه نتانیاهو تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

سومین جلسه رسیدگی به پرونده‌های فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه در دادگاه قدس اشغالی برگزار و از جمله مسائلی که در این جلسه دادگاه بررسی شد، تعیین تکلیف شاهدان دولتی است که باید در ماه ژانویه (۲۰۲۱) علیه نتانیاهو در دادگاه شهادت بدهند که از ماه می‌تاکنون بر سر حضور برخی از آن‌ها مجادلات بسیاری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار