۳۲ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان استان سمنان ایجاد شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه برنامه‌های متعدد برای توانمندسازی مددجویان در دستور کار است گفت: ۳۲ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان استان ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه در هشت‌ماهه سال جاری ۳۲ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان استان سمنان ایجادشده است، گفت: این طرح‌ها در قالب فرش، گلیم‌بافی و صنایع‌دستی را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه طی مدت مذکور ۵۴۵ فرصت شغلی در قالب کشاورزی، زنبورداری و دام‌پروری برای مددجویان ایجادشده است، افزود: با توجه به اینکه هدف کمیته امداد کمک به توانمندسازی و معیشت مددجویان است لذا این‌گونه طرح‌ها در راستای رسیدن به این گام اثرگذار خواهد بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در قالب طرح‌های صنعتی و معدنی نیز ۸۶ طی هشت‌ماهه سال جاری مشغول کار شدند، ابراز داشت: این مشاغل به حوزه اقتصادی خانوارهای مددجویان نیز کمک کرده و توانسته کمک‌معیشت خوبی برای آن‌ها شود.

خدابنده بابیان اینکه طی مدت مذکور ۵۷۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته و نیازمندان در رسته مشاغل خدماتی مشغول به کار شدند، تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل نیز ۵۷ نفر از مددجویان استان سمنان توانستند دارای شغل شوند که این اشتغال توانست سهم خوبی را در بهبود وضعیت مددجویان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار