افزایش ۵۴ درصد‌ی حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر در استان سمنان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان سمنان از افزایش ۵۴ درصدی حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر در استان خبرداد.

محمد فرزاد مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه طرح همسان سازی حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر در استان سمنان اجرایی شد گفت: با اجرای این طرح حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر در استان سمنان ۵۴ درصد افزایش یافت.

او در تشریح این طرح افزود: در این طرح فردی که از ۱۵ سال قبل مستمری دریافت می‌کرده همسطح فردی که امسال مستمری می‌گیرد، حقوق دریافت می‌کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراستان سمنان با بیان اینکه ۲۲ هزار خانوار سمنانی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شدند ابراز داشت: از این تعداد بیش از ۳ هزار نفر مستمری سه گانه دریافت می‌کنند.

فرزاد ابراز کرد: هر فرد ۱۸ تا ۵۰ سال که مشمول این صندوق بیمه باشند به یکی از کارگزاری‌های این بیمه مراجعه و از مزیت‌های این بیمه استفاده کنند.

او در پایان ابراز داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بعنوان دومین نهاد بیمه گر کشور از لحاظ تعداد بیمه شدگان از سال ۱۳۸۴ زیر نظر دولت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.