شومر: روند انتقال قدرت در کاخ سفید ضروری است

رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا بر ضرورت انتقال قدرت و اتحاد در ایالات متحده تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، چاک شومر، رئیس اقلیت دموکرات در سنای آمریکا بر ضرورت انتقال قدرت در کاخ سفید تاکید کرد.

بر این اساس، شومر در صفحه شخصی خود در توئیتر خود در واکنش به خبر درخواست ترامپ از اداره خدمات عمومی آمریکا برای انجام پروتکل‌های مربوط به انتقال قدرت نوشت: این احتمالاً نزدیکترین اقدام برای سازشی است که رئیس جمهور ترامپ می‌تواند اعلام کند. ما در حال حاضر باید با هم متحد شویم. آمریکا با بحران‌های متعددی روبرو است که یک انتقال منظم را می‌طلبد و من مشتاقانه منتظر همکاری با بایدن، رئیس جمهور منتخب و هریس، معاون منتخب برای کمک به مردم آمریکا هستم.

ساعاتی قبل دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا که سعی داشت از موضوع انتقال قدرت فرار کند و نتایج انتخابات را زیر سوال برده بود در پیامی توئیتری نوشت: من در راستای منافع کشورم، به اداره خدمات عمومی آمریکا دستور آغاز روند انتقال قدرت را داده ام. از ایمیل مورفی، رئیس سازمان خدمات عمومی برای فداکاری سرسختانه و وفاداری‌اش به آمریکا تشکر کنم، او مورد آزار و تهدید قرار گرفته است و من نمی‌خواهم این اتفاقات برای او، خانواده‌اش و کارکنان سازمان خدمات عمومی تکرار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار