تعطیلی ۲هفته‌ای مهد‌های کودک

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از تعطیلی ۲هفته‌ای مهد‌های کودک بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران علی مددی معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : مهد‌های کودک بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در گروه سوم مشاغل قرار دارد و فعالیت آن‌ها به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

او گفت : بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند، محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا قابل تسهیل و تشدید است و در صورت تغییر شرایط با تشخیص وزارت بهداشت به نسبت بستری با تست پی سی آر مثبت روزانه چهار نفر به ازای هر صد هزار نفر در شهرستان‌های زرد و ۶ نفر بستری با تست پی سی آر در هر صد هزار نفر در شهرستان‌های نارنجی و ۱۰ نفر در شهرستان‌های قرمز تعیین گردیده است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: ۲۹۲ مهد کودک در استان کرمانشاه وجود دارد که از این میان ۱۱۷ مهد کودک در شهرستان کرمانشاه با وضعیت قرمز قرار دارند.

علی مددی افزود: پنج هزار و ۳۶۴ نفر در سال جاری در مهد کودک‌ها ثبت نام کرده‌اند که با توجه به شرایط کنونی و تعطیلی مهد‌های کودک به صورت آنلاین خدمات آموزشی دریافت می‌کنند.

او گفت: سلامت کودکان در اولویت اصلی برای ما قرار دارد و تا زمان بهتر شدن شرایط و دستور ستاد کرونا این تعطیلی ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار