تارتار: لیاقت پیروزی را داشتیم، زیرا خطری روی دروازه ما ایجاد نشد/ برای وقت تلف کردن علامتی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در طول ۱۳ سال تجربه مربیگری، هیچ وقت از بازیکنانم نخواسته‌ام وقت تلف کنند و برای این کار هیچ علامتی نداریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی با  شهرخودرو مشهد اظهار کرد: با توجه به این که قرار بود حدود ۷۰ دقیقه بازی کنیم، از بازیکنانم درخواست کردم که بازی را تهاجمی شروع کنیم. خوشبختانه بازی را خوب شروع کردیم و همه چیز را در اختیار داشتیم. حتی در نیمه اول که حدودا ۲۵ دقیقه بود، می‌توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم یک پنالتی نصیب ما شد که به گل تبدیل نشد.  البته خوب شد که آن پنالتی گل نشد، چون آن قدر از روی نیمکت حریف اعتراضات زیاد بود که گل نشدن پنالتی بهتر بود. خوب شد که در جریان بازی به گل رسیدیم و در مجموع برنده بازی شدیم. شهرخودرو تیم با کیفیتی است و ما از غیبت چند بازیکن آن‌ها بهره بردیم و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.  

تارتار درباره این که سرمربی شهرخودرو معتقد بود بازیکنان پیکان وقت کشی کرده‌اند، گفت: آن‌هایی که من را می‌شناسند، می‌توانند شهادت بدهند که تاکنون در فلسفه مربیگری ام هیچ زمان نگفته ام با انداختن خودتان روی زمین وقت تلف کنید. وقت تلف کردن یک نوع تاکتیک دارد و باید با تاکتیک به این حربه رسید نه با زمین انداختن بازیکنان.  متاسفانه با توجه به شرایط  سال گذشته و تفکرات سابق و با توجه به این که فقط یک گل جلو بودیم، در یک یا ۲ مورد بازیکنان ما خودشان را به زمین انداختند که خیلی هم نبود. در یک صحنه دروازه بان ما احساس ناراحتی کرد و نمی‌توانست بازی کند و حتی خودم سر او فریاد زدم و خواستم بلند شود.  

سرمربی پیکان افزود: برخی از دوستان فکر می‌کنند ما علامت داریم! از شاگردان من در این ۱۳ سال مربیگری، که پیشرفت هم  کرده اند می‌توانید بپرسید که آیا ما یک بار به آن‌ها گفته ایم که برای افتادن یا نیفتادن روی زمین علامتی داریم. به هر حال بازی باید به سود ما تمام می‌شد، چون خطری روی دروازه تیم ما ایجاد نشد و بازیکنانم بازی بهتری به نمایش گذاشتند.


بیشتر بخوانید: 


تارتار درباره احتمال تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: ما تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال و ستاد مقابله با کرونا هستیم. دوست دارم لیگ تعطیل شود، زیرا دیر به تیم اضافه شدم و با استفاده از تعطیلی، بیشتر می‌توانم با تیمم کار کنم و هماهنگ تر شوم. البته باید منافع تیم‌های دیگر را هم در نظر بگیریم، چون آن‌ها کار کرده اند، اما امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند به سود مردم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار