در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محمد گلریز به کرونا مبتلا شد

خواننده با سابقه کشور به کووید 19 مبتلا شده است و در قرنطینه خانگی به سر می برد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد گلریز خواننده با سابقه کشورمان این روز‌ها با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. وی در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. طبق اعلام گلریز به خبرنگار ما، وضعیت عمومی خواننده قطعه «خجسته باد این پیروزی» خوب است.


بیشتر بخوانید

فرزاد فرزین کرونا گرفت/ راهکار‌های آقای خواننده برای برگزاری کنسرت در ایام کرونا


۲۰ درصد از ریه این خواننده درگیر شده است. شرایط جسمانی گلریز رو به بهبود است و با توصیه پزشک، نیازی به بستری بودن وی نبوده. این خواننده تا دو هفته در خانه قرنطینه خواهد بود.

مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان برای این خواننده ارزشی و تمام مبتلایان آرزوی سلامتی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
لامصب خبراي بد تمومي نداره
Iran (Islamic Republic of)
احسان معتمدی
۱۹:۵۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
به آقای گلریز بگویید بیمارستان نرود و با طب سنتی خودمان به راحتی خوب می شود گلاب ناب با چایی و یک قاشق مربا خوری عسل با آب شلغم پخته و عسل با آویشن و سشوار کشیدن به دماغ و گوش بصورت مرتب و عسل زنجفیل و عسل و سیب و سوپ با گوشت گوسفند و سیب زمینی و سیر و و کمی دارچین و بعد سرش را پایین بگیرد یعنی نزدیک حالت سروته ایستادن و سرفه کند و نفس های عمیق مدام بکشد چند روزه کاملا خوب می شود و نیازی به دکتر های شیمیایی ندارند که آنها را تابوت کنند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۴۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
رفیق دمت گرم حالا که حکمت کردی حداقل یک سرانگشتی جمعی بزن ببین هزینه اینا چند میشه . خوب مردم اگر می تونستند اینا رو بخورن که اصلا کرونا نمی گرفتند.
آخرین اخبار