ادعای فرمانده سنتکام: ایران رفتارهای مخربی در منطقه دارد

کنت مکنزی در اظهارات جدید خود مدعی شد ایران رفتارهای مخربی در منطقه دارد و همچنین آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «کنت اف‌مکنزی» فرمانده تروریست‌های سنتکام امروز (پنج‌شنبه) مدعی شد ایران «رفتار‌های مخربی در منطقه» از خود نشان داده و به تازگی میزان این رفتار‌ها افزایش یافته است.

این اظهارات فرمانده نیروهای ارتش تروریست آمریکا در منطقه در ویدئویی بیان شده که در کنفرانس اندیشکده «شورای ملی روابط آمریکا-کشور‌های عربی» پخش شده است.

به ادعای این مقام آمریکایی: «گرو‌های نیابتی از سوی ایران در عراق حدود ۵۰ حمله راکتی در پایگاه‌های آمریکا داشته‌اند.»

او در بخشی از سخنان خود با تاکید بر آنکه اهمیت خاورمیانه برای کشورش به دلیل نفت آن است و با ادعای آنکه آمریکا اتکای خود به نفت را در سال‌های اخیر کاهش داده است افزود: «شکی نیست که قیمت نفت بر امنیت منطقه متکی است و علاوه‌بر آمریکا جهان خواهانِ آزادی در کاوش برای نفت منطقه است.»

او سپس  مدعی شد ایران عاملی در جلوگیری از حصول چنین هدفی بوده است و همچنان خواهد ماند و افزود: «در چهل سال گذشته رژیم ایران در مقابل تمامی استانداردهای جهانی ایستاده و رفتارهای مخربی داشته که امنیت منطقه و در مقیاس بزرگتر جهان را به خطر انداخته است.»

او همچنین مدعی شد این نظر شخصی او یا کشورش نیست و امری مسلم و قابل لمس است.

به گفته او در مستنداتی که از سوی دبیرکل سازمان ملل به تازگی تحت عنوان «مصوبه شورای امنیت ۲۲۳۱» منتشر شده، آمده است: «ایران همچنان از سلاح‌ها خود برای از بین بردن آرامش و امنیت در منطقه استفاده می‌کند و از تروریسم حمایت کرده و رفتار‌های مخربش عامل خطر بین‌المللی در منطقه است.»

مکنزی در ادامه مدعی شد: «دهه‌های متمادی ایران از تروریسم و سازمان‌های تروریستی حمایت کرده است.»

فرمانده سنتکام در بخشی دیگر از اظهارتش مدعی شد کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست، سیاست فشار حداکثری از جنبه نظامی اعمال نمی‌شود تنها جنبه دیپلماتیک و اقتصادی دارد.

به گفته او چناچه ایران با آمریکا رفتاری تنش‌زا داشته باشد «سرانجام خوشی برایش نخواهد بود.»

به گفته مکنزی عراق برای ایران «میدان جنگ نیابتی است و تنها هدف خروج آمریکا از عراق را دنبال می‌کند.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاهد
۲۰:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
هرچه زودتر از منطقه گم شید بیرون به نفع خودتون. وگرنه بازور دمتون میگیریم وپرتتون میکنیم بیرون ازاینجا. ماجوانان مومن انقلابی لحظه شماری میکنیم برای یک جنگ ودرگیری با کل نظام سلطه وازهیچکس نمیترسیم وفقط از خدا وند متعال ترس وامید داریم. آزموده را آزمدون خطاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
سیلی واقعی انشالاه در راهه .اسم ایران رامیاری دهن گشادت رااب بکش امریکایی خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
پس چی ، بشینیم تماشاتون کنیم کپل؟!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
بیتر هرچه زودتر دارو دسته و افرادتو در سر تا سر جهان اسلام خارج کنی قبل از آنی که سر تا سر جهان اسلام رو براتون جهنم و قبرستانتون نکردند امت واحده رسول الله ص . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار