بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۷)؛

از دانلود لایو والپیپر زیبای موج تا دانلود برنامه اسکن متن تصاویر

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۹۷)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود Wave 4.0.3 – لایو والپیپر زیبای موج

داشتن تصاویر پس زمینه جذاب بسیار برای بعضی مخاطبان مهم است. اکنون نیز مدتی است که تصاویر پس زمینه زنده یا به اصطلاح لایو والپیپر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. امروز برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که به شما تصاویر زیادی برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد. شما با دانلود کردن این برنامه می‌توانید به امکانات آن دسترسی داشته باشید.

برنامه Wave نرم‎افزاری بسیار کارآمد برای والپیپرهای متحرک و زنده است. نرم‌افزار مذکور توسط Paper World Creation توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه به هزاران والپیپر گوناگون دسترسی داشته باشید. این نرم افزار بر خلاف برنامه‌های مشابه دیگر از انرژی کمی استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد شارژ باطری کاربران به سرعت تخلیه نشود.

دانلود Wave

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Drugs Dictionary 3.7.5 – فرهنگ لغت دارویی جیبی

اطلاعات مربوط به داروها و نسخه‌های پزشکی از مباحث مهمی است که معمولا تنها دکترها از آن‌ها مطلع هستند. از آن جایی که دکترها این اطلاعات را در زمان لازم به مراجعان خود انتقال می‌دهند لازم است که افراد مختلف نیز دانش کافی برای تاثیرات یک دارو و نحوه استفاده آن را بدانند.

به تازگی گروه برنامه نویسی Medical Group Soft طی اقدامی جالب تصمیم گرفته برنامه Drugs Dictionary را وارد بازار جهانی کند. این نرم افزار به کاربران کمک می‌کند تمامی داده‌های مربوط به داروها را دریافت کنند و با دانش بیشتری از آن‌ها استفاده کنند.

نرم افزار مذکور اطلاعات هزاران داروی مختلف را در خود جای می‌دهد و کاربران می‌توانند بدون نیاز به اینترنت به این داده‌های دسترسی پیدا کنند.

 
دانلود Drugs Dictionary (Free) Premium
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Play Store 22.7.27 - برنامه فروشگاه گوگل

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است.

شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه بسیار معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.

دانلود Google Play Store


دانلود Smart Lens Full 4.1.1 – برنامه اسکن متن تصاویر

افزارهای بسیاری در جهان وجود دارند که به کاربران کمک می‌کنند کارهای خود را با سرعت بیشتر انجام دهند و آرامش بیشتری داشته باشند. از بین تمامی برنامه‌های گوشی‌های هوشمند تعداد کمی وجود دارند که کاربردهای مفید مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهند.

نرم افزار Smart Lens از برنامه‌های مفیدی است که به کاربران اجازه انجام کارهای مختلف را می‌دهد. برنامه مذکور در کنار امکان اسکن کد‌های QR امکانات مختلف دیگری را نیز به اشخاص ارائه می‌دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از ۵۶ زبان در حالت آنلاین به کاربران اجازه می‌دهد متن‌های مختلف را از روی تصاویر اسکن کنند و به صورت نوشته آن‌ها را استخراج کنند.

کاربران این نرم افزار همچنین از ۱۸ زبان مختلف به صورت آفلاین برخوردارند. گفتنی است؛ اشخاص می‌تواند در صورت تمایل با استفاده از میانبر سریع این برنامه متن‌های استخراج شده را با Google Translate ترجمه کنند.

دانلود Smart Lens Full

دانلود بلومیل Email Blue Mail 1.9.8.8 - برنامه ایمیل

ساخت و استفاده از ایمیل‌ها در فضای مجازی از مواردی است که هر کاربری با آن سر و کار دارد. تمامی افراد روزانه اعلان‌های متفاوتی را از حساب‌های کاربری خود توسط ایمیل دریافت می‌کنند و جمع شدن آن‌ها باعث می‌شود کاربر تمرکز خود را از دست بدهد. از این رو برنامه بلومیل ساخته شده تا سختی‌های استفاده از ایمیل را از میان بردارد.

با استفاده از نرم افزار رسمی Blue Mail می‌توانید بدون مشکل در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی بلومیل دسترسی پیدا کنید. در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر‌های گوشی‌های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه‌های الکترونیکی مختل شود.از ویژگی‌های ارزشمند این نرم افزار می‌توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل‌های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.

دانلود Email Blue Mail
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود 201.Microsoft Launcher 6.2 – لانچر مایکروسافت

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.

دانلود Microsoft Launcher

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Wikipedia 2.7.50335 – اپلیکیشن رسمی ویکی‌پدیا

گسترش اینترنت و هجوم کاربران به فضای مجازی، اکثر افراد برای مطلع شدن از یک مثله و یا دسترسی به توضیحات چیزهای مختلف به اینترنت روی می‌آورند و سعی می‌کنند اطلاعات خود را از این طریق افزایش دهند.

یکی از سایت‌هایی که همیشه پاسخ سؤالات کاربران را به زبان‌های مختلف در خود جای می‌دهد ویکی‌پدیا است. این سایت که از سال ۲۰۰۱ فعالیت دارد، منبعی اینترنتی به حساب می‌آید که توضیح هر چه کاربران نیاز دارند در آن وجود دارد. تعداد مقاله‌های این سایت به بیش از ۴۰ میلیون می‌رسد.

به دنبال استقبال زیاد کاربران از این سایت، مسئولان آن سعی کردند با ساخت نرم افزار ویکی‌پدیا برای گوشی کار را برای افراد آسان‌تر سازند. این برنامه ماهانه بیش از ۸۰ میلیون بازدید کننده دارد.
 
دانلود Wikipedia
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Photo Editor Full 6.2 – اپلیکیشن ویرایش آسان تصاویر

نرم افزار  Photo Editor یکی از بهترین برنامه‌ها در زمینه ویرایش تصاویر است که با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود توسط کاربران، توانسته لقب محبوب‌ترین ویرایشگر را به دست آورد.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تصاویر را از گالری خود انتخاب کنید و به طور مستقیم عکس‌ها را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. به علاوه، این برنامه دارای ۶ حالت مختلف در عکاسی نیز هست که با آن‌ها می‌توانید تصاویر باکیفیت و جذابی خلق کنید.

این برنامه بیش از ۱۰۰ نوع فیلتر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند تصاویر خود را به روش‌های مختلف ویرایش کنند. نرم‌افزار Photo Editor در گوگل پلی نمره عالی ۴.۵ از ۵.۰ را کسب کرده است.

دانلود Photo Editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Twilight: Blue light filter 12.0 – فیلتر نور آبی نمایشگر

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی کار کردن با تلفن همراه، چشمانتان احساس سوزش کند. یکی از دلایل این اتفاق، زیاد بودن نور آبی صفحه گوشی‌تان است.

نور آبی صفحه گوشی موجب خستگی چشم می‌شود و مشکلاتی در خوابیدن ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با دانلود نرم‌افزار Twilight: Blue light filter رنگ‌های موجود در صفحه نمایش گوشی را مدیریت کنید و نور آبی صفحه نمایش را تغییر دهید. اگر تا نیمه شب با گوشی خود کار می‌کنید، این نرم‌افزار را از دست ندهید و از چشم هایتان مراقبت کنید.

دانلود Twilight: Blue light filter
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Smart AudioBook Player 7.1.9 – برنامه هوشمند پخش کتاب های صوتی

خواندن کتاب یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که هر انسانی می‌تواند انجام دهد اما متاسفانه کمتر کسی آن را انجام می‌دهد. در دنیایی که گوشی‌های هوشمند همه لحظه‌های زندگی یک انسان را تسخیر کرده‌اند، کتاب جایی ندارد. اما می‌‌توان با استفاده از همین گوشی‌های هوشمند نیز کتاب خواند.

برای این کار کافیست از کتاب‌های صوتی استفاده کنید تا در لحظه بتوانید به کتاب مورد علاقه خود گوش دهید و این گونه سرانه مطالعه شما افزایش پیدا کند. برنامه‌های مختلفی در این زمینه ساخته شده اند که  Smart AudioBook Player یکی از بهترین‌های آن‌ها است.

در این نرم‌افزار می‌توانید با سرعت دلخواه فایل کتاب صوتی مورد نظرتان را اجرا کنید و حتی برای آن تایمر خواب تنظیم کنید. همچنین با مشخص کردن یک پوشه که تمامی کتاب‌های صوتی در آن قرار دارد می‌توانید از پخش شدن سایر فایل‌ها صوتی در این برنامه جلوگیری کنید

دانلود Smart AudioBook Player

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.