معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

۳۰۰ تن برنج با نرخ دولتی در ایلام توزیع می‌شود

شریفی از توزیع ۳۰۰ تن برنج با نرخ مصوب دولتی در سطح فروشگاه‌ها و مراکز منتخب توزیع در استان ایلام طی اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سعید شریفی معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نرخ این میزان برنج مصوب سازمان تنظیم بازار کشور بوده و دریافت اضافه بر این قیمت غیر قانونی است.

او ، قیمت هر کیسه برنج دولتی را ۱۸۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کمبود برنج در سطح استان وجود ندارد و روند توزیع تا پایان سال به صورت ماهانه ادامه خواهد داشت.

معاون اموربازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: در هفت ماهه سال جاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن برنج با نرخ مصوب تنظیم بازار کشور در سطح استان توزیع شده است.

شریفی از ذخیره‌سازی ۲۶۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ایلام خبر داد و یادآور شد: با مجوز ستاد تنظیم بازار، توزیع مرغ منجمد در شهرستان‌های استان با قیمت هرکیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال برای مصرف‌کننده اخذ شده که توزیع آن در فروشگاه‌های دارای شناسنامه در حال انجام است.

او اضافه کرد: به منظور تعادل قیمت گوشت سفید، روزانه بیش از ۱۰ تن مرغ منجمد از طریق شبکه منتخب و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به بازار تزریق می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه روند عرضه مرغ منجمد تا زمان به تعادل رسیدن و تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد، اعلام کرد: هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد در استان وجود ندارد.

شریفی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۲۰ تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.