محکومیت ازسرگیری هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی

گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه مشترک تصمیم تشکیلات خودگردان را برای از سرگیری روابط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی محکوم کردند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه مشترک، تصمیم تشکیلات خودگردان را برای از سرگیری روابط با اشغالگران محکوم و آن را انحراف از مسیر ملی و کودتا علیه نتایج نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی توصیف کردند.

در این بیانیه آمده است: این اقدام به مثابه خنجری به امید فلسطینی‌ها برای تحقق وحدت واقعی است و امیدواری به جو بایدن، بی نتیجه خواهند ماند. منافع ملی مستلزم همکاری مشترک و فراگیر و نه وابستگی به روند مذاکره و صلح ادعایی است.

این گروه‌ها با اشاره به اینکه تصمیم تشکیلات خودگردان به اندازه عادی سازی روابط بعضی کشور‌های عربی با اشغالگران خطرناک است، افزودند: از تشکیلات خودگردان می‌خواهیم از این اقدام عقب نشینی کند و در مسیر تحقق وحدت واقعی در چارچوب حفظ اصول ملت فلسطین، گام بر دارد. باید جبهه‌ای جامع برای مقابله با هماهنگی امنیتی و عادی سازی روابط با اشغالگران تشکیل شود.

روز گذشته، یک مقام فلسطینی از آغاز همکاری‌های مجدد تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی خبر داد. او گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری امنیتی با اسرائیل را پس از به حال تعلیق درآوردن آن به سبب طرح الحاق سرزمین‌هایی در کرانه باختری (به سرزمین‌های اشغالی) از سر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار