در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تدبیر شهرداری تهران برای جلوگیری از تردد موتور سیکلت در مسیر ویژه دوچرخه

مدیر حمل و نقل پاک شهرداری تهران راهکارهای مدیریت شهری را برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت در مسیر ویژه دوچرخه تشریح کرد.

یعقوب آزاده دل مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تردد بی رویه موتورسیکلت سواران در مسیر‌های ویژه تردد دوچرخه گفت: متأسفانه موتورسیکلت سواران از هر مسیری برای تردد استفاده می‌کنند و شاهد هستیم علاوه بر مسیر دوچرخه که برای تردد موتورسیکلت ممنوع است، از خط ویژه اتوبوس و پیاده رو هم تردد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید موتورسواران قانونمند شوند، افزود: در طراحی جدید مسیر‌های ویژه دوچرخه سعی شده طراحی به گونه‌ای باشد که پیچ مسیر و موانعی که قرار داده‌ایم، تردد را برای موتورسیکلت سواران دشوار کند.

مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مشکل دیگری که موتورسواران ایجاد می‌کنند، پارک در مسیر دوچرخه است که به این منظور در خیابان کریم خان زند، در فواصل مختلف محل‌هایی را تعبیه کرده‌ایم تا موتور‌سیکلت‌ها آنجا پارک کنند؛ لذا در شرایطی که فضای مخصوص پارک موتورسیکلت فراهم شده است، اگر موتورسیکلتی داخل مسیر ویژه پارک کند باید توسط پلیس اعمال قانون شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
موتور سيكلت = نماد بي قانوني و هردمبيلي
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۲:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
بهترین چیز نصب دوربین برای جریمه است
آخرین اخبار