رئیس هیئت دو و میدانی مازندران:

شرایط دو و میدانی در دوره ریاست صیامی متفاوت خواهد بود/ حضور تفتیان در دنیای مدلینگ ایرادی ندارد

اورنگ مستقیم رئیس هیئت دو و میدانی استان مازندران درباره وضعیت این رشته ورزشی توضیحاتی داد.

اورنگ مستقیم رئیس هیئت دو و میدانی استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به طور حتم شرایط دو و میدانی در دوره ریاست صیامی متفاوت خواهد بود، چون صیامی سابقه ۴ سال دبیری را دارد و تجربیات آن دوران می‌تواند  به او کمک شایانی کند.

او درباره مهمترین نیاز دو و میدانی در این شرایط گفت:  به نظرم تامین  مسائل مالی و برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مهمترین نیاز جامعه دو و میدانی است.  

او درباره اینکه انتصاب‌ها در فدراسیون دو و میدانی همانند دوران کیهانی است، گفت: به نظرم سیاست صیامی نسبت به دوره کیهانی  تفاوت دارد. البته باید کمی صبور باشیم، چون هنوز ۲ ماه از عمر فدراسیون جدید سپری نشده است.  

عضو شورای فنی سابق دو و میدانی درباره ورود تفتیان به دنیای مدلینگ و آیا این موضوع زیبنده یک دونده است یا نه! گفت: به نظرم حضور تفتیان به دنیای مدلینگ ایرادی ندارد و  در حال حاضر خیلی از ورزشکاران دنیا به این عرصه ورود کردند. همچنین تا زمانی که چارچوب‌های اخلاقی در نظر گرفته شود اشکالی در این باره وجود ندارد.  

مستقیم درباره اینکه مسئولان برای حضورش در فدراسیون دو و میدانی با او صحبت کردند، بیان کرد: بله صحبت‌هایی در این باره  مطرح شده است و وضعیتم  در روز‌های آینده مشخص می‌شود.  

او درباره اینکه با شرایط موجود، جامعه دو و میدانی می‌تواند انتظار افزایش سهمیه‌های المپیک داشته باشد یا خیر گفت: بله، احتمال افزایش سهمیه المپیک وجود دارد و  این امکان وجود دارد که در بخش پرتاب‌ها کسب ورودی  رخ بدهد.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار