سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

آتش سوزی گسترده در بلوار کرمان خودرو/ فوت یک نفر در این حادثه

ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی گسترده در یک گاراژ بزرگ واقع در بلوار کرمان خودرو، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات حادثه آتش سوزی گسترده در یک گاراژ، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۵ ظهر امروز یک مورد در یک گاراژ بزرگ واقع در بلوار کرمان خودرو، پایین‌تر از جاده مخصوص به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله چند ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام شدند، گفت: محل آتش‌سوزی یک گاراژ بزرگ بود که ده‌ها سیلندر‌ که گاز مایع در آن‌ها نگهداری می‌شد دچار حریق شد، تعداد زیادی سیلندر‌ها روی هم انباشته شده بود که به دلیل نامشخصی دچار آتش‌سوزی شده بودند و چندین انفجار به دنبال آن اتفاق افتاده بود و سیلندر‌ها کاملا شعله ور شده بود.

ملکی با بیان اینکه ۶ دستگاه خودرو سواری در کنار سیلندر‌ها شعله ور شده بود، گفت: احتمال سرایت به سایر سیلندر نیز وجود داشت که آتش به اتاق‌های بغل سیلندر‌ها سرایت کرده بود و آتش‌نشانان در همان شرایط خطرناک عملیات را آغاز کردند و مشغول به خاموش کردن آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در حین خاموش کردن آتش در داخل خودرو‌ها با یک جنازه کاملاً سوخته مواجه شدیم، افزود: آتش به داخل آن‌ها نیز سرایت کرده بود در حال حاضر آتش خاموش شده و نیرو‌های آتش‌نشانی در حال ایمن‌سازی محل لکه گیری و جابجایی سیلندر‌ها هستیم.

وی توصیه کرد: نگهداری این تعداد گاز سیلندر که در آن‌ها مایع وجود دارد اقدام پرخطری است، نگهداری سیلندر را به هر دلیلی باید طبق اصول ایمنی باشد و سیلندر‌ها نباید روی یکدیگر بیفتند و صدمات فیزیکی به بدنه‌ها وارد شود، نباید در مجاورت حرارت قرار بگیرند تا شاهد چنین حادثه‌ای نباشیم.


بیشتر بخوانید


آتش سوزی گسترده در بلوار کرمان خودرو/ فوت یک نفر در این حادثه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار