بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ آبان ماه ۹۹؛

گرگ‌های گرسنه ۳۴ رأس گوسفند را تلف کردند/ صدور حکم تخریب کنندگان رودخانه بالیقلو اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

گرگ‌های گرسنه ۳۴ رأس گوسفند را تلف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار از تلف شدن ۳۴ رأس گوسفند بر اثر حمله گرگ‌های گرسنه در قشلاق "گلم علی" خبر داد.

سرگرد همت اللهیاری اظهار داشت: شب گذشته در پی تماس تلفنی یکی از اهالی قشلاق " گلم علی" از توابع بخش جعفر آباد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمله گرگ‌های گرسنه به گله گوسفندان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌ها مشخص شد گرگ‌های گرسنه با حمله به گله گوسفندان ۳۴ راس گوسفند را تلف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ فردی آسیبی نرسیده است؛ به دامداران منطقه توصیه کرد: با توجه به نزدیکی شروع فصل زمستان و کاهش دما، ضمن نگهداری احشام در مکان‌های حفاظت شده و استاندارد، اماکن نگهداری از دام‌های خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا از بروز اتفاقات مشابه پیشگیری شود.

صدور حکم تخریب کنندگان رودخانه بالیقلو اردبیل

تخریب کنندگان حریم رودخانه بالیقلو به ۱۵۰ ساعت خدمات عمومی زیست محیطی محکوم شدند.

بر اساس رای صادره از شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل دو نفر به دلیل تخریب حریم و بستر رودخانه بالیقلو چای به ۱۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان در جهت تنظیف و سالم نگه داشتن رودخانه بالیقلو محکوم شدند.

این حکم زیست محیطی در راستای اجرای مجازات جایگزین حبس صادر شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار