علت بوی نامطبوع امروز تهران چه بود؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره‌ی بوی نامطبوعی که صبح امروز در تهران احساس شد توضیحاتی داد.

 

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بوی نامطبوعی که صبح امروز در مناطق مختلفی از تهران احساس شد ،گفت : صبح امروز گزارشی مبنی از احساس شدن بوی نامطبوع به دست ما رسید.
وی ادامه داد: به همین دلیل در اوایل صبح امروز با مدیر کل مدیریت بحران استان تهران جلسه ای برای بررسی این موضوع تشکیل دادیم و علت های این اتفاق را بررسی کردیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی افزود: این بررسی ها تا مشخص شدن علت کامل این موضوع ادامه خواهد داشت و نتیجه ی بررسی ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش ذخایر خونی در استان تهران گفت: از اعضای محترم شورا‌های اسلامی شهر و روستا که زیر نظر بنده فعالیت می‌کنند تقاضا می‌کنم به دلیل مسئولیت اجتماعی که درخصوص شهر‌ها و مردم دارند، از آن‌ها برای اهدای خون به مراکز و پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

چراغعلی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم، ذخیره‌ خونی ما کاهش یافته و این اقدام اعضای محترم شورای شهر و روستا می‌تواند زمینه‌ای برای جبران این کاستی و همچنین موجب ترغیب مردم به اهدای خون باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۳۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سلام مگر مردم دیگری خونی برایشان باقی مانده با گوشت کیلویی 140 هزار توان چطور باید خون داشت ؟ بو هم نتیجه گندیده شدن اقدامات دولتمردان است که بوی گندش همه حا را برداشته مگر می شود در یک کشور غنی که از خاک و سنگ گرفته تا اورانیوم و طلاو نقره و نیروی مازاد کار و.... هزارن سرمایه پنهان و آشکار ارزش پول ملی آن در کمتر از یک سال به پایین ترین حد در طول تاریخ برسد و در مقایسه با دلار یک سیصدم آن شود .؟ بنده حاضرم فقط با مالیات پلکانی عادلانه مازاد بر نیاز اموال منقول و غیر منقول و صادرات سنگ فراوری شده کشور را مدیریت کنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سلام. منشا این بوها که قبلاً معلوم شده بود.بودجه را صرف کارهای تکراری نکنید. راه حل مناسب پیداکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
عطر و رایحه خدمت است که فضای کشور را اکنده کرده....!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار