همراهی ۹۰ درصدی اصناف خراسان جنوبی در طرح محدودیت‌ های کرونایی

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی از همراهی خوب اصناف در اجرای طرح تعطیلی پس از ساعت ۱۸ قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی در نشست این کمیته گفت: ۹۰ درصد اصناف استان در اجرای مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا، همراهی خوبی داشته اند و واحد صنفی شان را پس از ساعت ۱۸ تعطیل کردند.

 او بیان کرد: میزان رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی هم در میان واحد‌ های صنفی افزایش یافته است و انتظار داریم همانند اصناف، همه مردم و کارکنان دستگاه‌ های اجرایی خود را ملزم به اجرای مصوبات بدانیم.

او با تاکید بر در اولویت بودن سلامت مردم در اجرای محدودیت‌ های کرونایی افزود: تمامی محدودیت‌ های کرونایی با نگاه سلامت محوری مردم اعمال می‌ شود تا خراسان جنوبی را از وضع مشکی و قرمز خارج کنیم.


بیشتر بخوانید


نبی زاده همچنین بر بالا بردن سطح سواد سلامت مردم تاکید کرد و گفت: آموزش و اطلاع رسانی مناسب همچنان باید در دستور کار رسانه‌ ها قرار گیرد و به مردم این آگاهی داده شود که تمام تصمیمات و برنامه ریزی‌ها برای حفظ سلامتی شان گرفته می‌ شود.

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی همچنین افزود: بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا، محدودیت ورود به آرامستان‌ ها همچنان ادامه دارد و فعالیت دست فروش‌ ها پس از ساعت ۱۸ ممنوع است.

پلمب ۲۸ واحد صنفی بی توجه به محدودیت‌ های کرونایی

آریانفر رئیس اداره امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: در اجرای طرح تعطیلی صنوف پس از ساعت ۱۸ تاکنون ۷۰۰ تعهد کتبی از صاحبان واحد‌ های صنفی گرفته و ۲۸ واحد هم به دلیل بی توجهی به اخطار‌ها پلمب شده اند.

او عنوان کرد: واحد‌ های صنفی غیر ضروری و گروه‌ های شغلی ۲، ۳ و ۴ در صورت فعالیت پس از ساعت ۱۸ حداقل ۱۰ روز پلمب می‌ شوند.

آریانفر تصریح کرد: در ادامه این طرح و با تشدید نظارت ها، با واحد‌هایی بی توجه به ممنوعیت فعالیت پس از ساعت ۱۸، برابر قانون و با جدیت برخورد می‌ شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.