اماواگر‌های استعفای هفتمین مدیرعامل باشگاه تراکتور در دوسال گذشته

مدیرعامل باشگاه تراکتور در حالی از سمت خود استعفاء کرد که تنها یک ماه و نیم از حضور وی در این مسئولیت می گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد علیپورمدیرعامل باشگاه تراکتور که دهم مهر، جانشین میرمعصوم سهرابی در باشگاه تراکتور شده بود و در نقل و انتقالات سرخ پوشان تبریزی نقش پُررنگی داشت، خیلی زود و غیرمنتظرانه، به کارش در این باشگاه پایان داد.
هیأت مدیره باشگاه هم با قبول استعفای محمد علیپور، حسن آذرنیا مدیر تیم فوتبال تراکتور را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب کرد.
علیپور پس از جدایی از باشگاه تراکتور با انتشار پیامی، فضای موجود در باشگاه تراکتور را «مه آلود» بیان کرده است.
در خبر‌هایی که از علت این استعفای زودهنگام منتشر شده عملکرد مدیرعامل مستعفی باشگاه تراکتور در نقل و انتقالات و اختلاف‌نظر او با مالک باشگاه از دلایل این استعفا عنوان شده است.
در دو سال گذشته این هفتمین مدیرعامل باشگاه تراکتور است که استعفا می‌دهد و البته علیپور کوتاه‌ترین دوره مدیرعاملی را داشته است.
با آغاز بکار زنوزی مالک باشگاه از سال ۹۷، بعد از الیاسی، ۳ مدیرعامل دیگر شامل درودگر، اسدی و ابتهاج نتوانستند بیشتر از ۳ ماه در این باشگاه کار کنند.
سپس صادقیان و در ادامه سهرابی به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند و مهر امسال هم علیپور، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه پرهوادار و محبوب منصوب شد که سرنوشتی مشابه مدیران عامل قبلی باشگاه برایش رقم خورد.
این درحالیست که با آمدن علیپور که سرد و گرم فوتبال را چشیده بود و سوابقی همچون مدیرعامل باشگاه نفت و ریاست سازمان ورزش وزارت نفت را داشت امید‌های زیادی برای تداوم رشد تیم تراکتور زنده شده بود.
تیم تراکتور، دراین فصل باید در سه جام حضور داشته باشد و کارشناسان و هواداران، ثبات مدیریتی باشگاه را از عوامل موثر در موفقیت تیم در این میادین حساس می‌دانند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار