سرپرست دبیری فدراسیون کاراته:

شرایط جسمانی عباسعلی خوب است/ در صورت فروکش کردن شیوع کرونا، لیگ کاراته را برگزار می‌کنیم

مومنی، سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: اگر تب شیوع کرونا فروکش کند، تصمیماتی را برای برگزاری مسابقات لیگ خواهیم گرفت.

وحید مومنی، سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند درمانی حمیده عباسعلی المپین کاراته بیان کرد: عباسعلی یک روز در بیمارستان بود و وضعیت جسمانی خوبی دارد. او فعلا بخیه دارد و نمی‌تواند فعالیت سنگین انجام دهد و بعد از گذشت ۲ هفته تمرینات را با سفر به تهران آغاز خواهد کرد.

مومنی درباره برگزاری اردوی تیم ملی کاراته بانوان بیان کرد: در صدد هستیم تا اردوی تیم ملی بانوان را شروع کنیم. اشرف امینی، نایب رئیس بانوان تلاش می کند تا به زودی موجبات برگزاری اردو را فراهم کند. احتمالا اردوی تیم ملی در مرحله اول، بدون حضور حمیده عباسعلی برگزار می‌شود و این المپین کاراته می‌تواند در مراحل بعدی اردو به تیم ملی اضافه شود.

او درباره اردوی تیم ملی کاراته آقایان که این روز‌ها برگزار می شود، اظهار کرد: ۲۲ آذر ماه بود که بازیکنان تیم ملی به همراه کادر فنی به اردو اضافه شدند و تست کرونا را انجام دادند. با منفی شدن تست بازیکنان، تمرینات تیم ملی آغاز شده است. اردو‌ها قرار است با نظر کادر فنی به صورت ماهیانه برگزار شوند و فعلا دوره اول اردو به صورت ۱۰ روزه خواهد بود.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در مورد برگزاری لیگ کاراته بیان کرد: برای برگزاری لیگ برنامه داریم. پیش ثبت نام لیگ و سوپر لیگ را انجام داده‌ایم و تیم‌هایی هم اعلام آمادگی کرده‌اند. در صدد هستیم اگر شیوع ویروس کرونا فروکش کند، تصمیماتی را برای برگزاری لیگ و سوپر لیگ اتخاذ کنیم.

مومنی درباره غیبت علی اصغر آسیابری و صالح اباذری ملی پوشان کاراته کشورمان بیان کرد: آسیابری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی بود که خوشبختانه روند درمان او رو به اتمام است. صالح اباذری دیگر ملی پوش کاراته کشورمان هم به دلیل ابتلای مادرش به ویروس کرونا و طبق دستور پزشک، در قرنطینه خانگی قرار داشت که خوشبختانه هیچ علائمی ندارد و به ویروس کرونا مبتلا نشده است. هر ۲ نفر می‌توانند در اردو‌های آتی به جمع ملی پوشان اضافه شوند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار