مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران:

هیچ گونه مشکل خاصی در پارک‌ها و بوستان‌های تهران نداریم

مختاری گفت:هرجا که مشکلی وجود داشته باشد نسبت به تعمیر و بازسازی آن اقدام می‌کنیم و ما هیچ گونه مشکل خاصی در پارک‌ها و بوستان‌های تهران نداریم.

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه هرجا که مشکلی وجود داشته باشد نسبت به تعمیر و بازسازی آن اقدام می‌کنیم، گفت: در حال حاضر ما هیچ گونه مشکل خاصی در پارک‌ها و بوستان‌های تهران نداریم.

وی ادامه داد: اقدامات ما در نگهداری و بازسازی فضای بوستان‌ها و پارک‌ها به طور مستمر در حال انجام است. خوشبختانه وضعیت مبلمان پارک‌ها بسیار خوب است و بازسازی‌ها سریع انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه مشکلی در پارک ساعی نداریم تصریح کرد: در پارک ساعی به پیمانکار دستورات لازم گفته شده که اگر نواقصی باشد باید در همان روز آن را رفع کنند و در صورت بروز هر گونه مشکلی در پارکی پیمانکار موظف به رفع آن‌ها خواهد بود.

گفتنی است در جلسات گذشته‌ی شورای شهر تهران، سید آرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: پارک ساعی بعد از پارک‌شهر، دومین پارک نمادین در شهر تهران است به خصوص اینکه به نام مرحوم ساعی یکی از پیشکسوتان منابع طبیعی در ایران نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه پارک ساعی از قدمت زیادی برخوردار بوده و همین مسئله لزوم توجه به این بوستان را بیش از پیش می‌کند، اظهار کرد: پارک ساعی هم‌اکنون با مشکلات زیرساختی از قبیل روشنایی روبه‌رو است. روشنایی در بخشی‌هایی از پارک اندک بوده که لازم است برطرف شود تا دسترس‌پذیری پارک برای همه فراهم شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین پایداری برخی از شیب‌ها و مشکلاتی از قبیل نشست در پارک ساعی وجود دارد که باید با اقدامات مهندسی، این مشکلات برطرف شود. البته فرسودگی مبلمان و معابر داخل پارک هم از جمله مشکلات پارک ساعی هستند.

وی درباره وضعیت درختان پارک ساعی نیز خاطرنشان داد: گزارشی از وضعیت درختان پارک ساعی به دست ما نرسیده، اما در بحث نور، دسترسی‌ها، تسهیلات و آسانسوری که دسترسی مردم را از خیابان ولیعصر به پارک فراهم می‌کرد و از کار افتاده بود، موضوعاتی مطرح شده بود که مورد بررسی قرار گرفت. این پارک موارد جزئی و اصلی دارد که همه باید برطرف شود.

حسینی میلانی افزود: البته بحث فرسودگی پارک هم مطرح است که به درختان مرتبط نمی‌شود بلکه به تأسیسات پارک و بستر گیاهان مرتبط است.


بیشتر بخوانید

 تکمیل فاز سوم توسعه بوستان نهج‌البلاغه با تاخیری ۶ساله مواجه شده است

باغ پرندگان تهران تعطیل شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار