تندگویان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تهران مرکز منش ندارد

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در تهران به دلیل وجود محدودیت‌هایی که بعضا نهاد‌هایی مثل شهرداری اعمال کرده‌اند، تاکنون مرکز منش راه اندازی نشده است.

محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با طراحی‌های انجام شده مراکز منش را با همکاری جهاد دانشگاهی برای جوانان راه اندازی کردیم.

او با بیان اینکه در مراکز منش در تلاش هستیم از ظرفیت جوانان و از ایده‌های آن‌ها استفاده کنیم، گفت: چه جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی و چه جوانانی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، اما دارای ایده و طرح‌های نو هستند می‌توانند در مراکز منش فعالیت کنند.

تندگویان افزود: کسب و کار‌هایی که با حمایت مراکز منش راه اندازی می‌شوند می‌توانند بعد از پیشرفت و خودکفایی از طرح‌های تحت حمایت معاونت جوانان خارج شوند و موسسان آن‌ها، سهام دار شرکتشان شوند.

او با بیان اینکه در حال حاضر استان‌هایی چون زنجان، ایلام و آذربایجان غربی دارای بیشترین و فعال‌ترین مراکز منش هستند، تصریح کرد: در تهران به دلیل وجود محدودیت‌هایی که بعضا نهاد‌هایی مثل شهرداری اعمال کرده‌اند، تاکنون مرکز منش راه اندازی نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار